Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Xerox iGen150 nosti Kirjapaino Hermesin digipainopalvelut huippuunsa

Xerox Oy

Xerox iGen150 nosti Kirjapaino Hermesin digipainopalvelut huippuunsa

Julkaistu: 12.09.2016 klo 12:23
Julkaisija: Xerox Oy

Tamperelainen Kirjapaino Hermes päivitti alkuvuodesta digipainopalvelunsa uuteen aikaan kumppaninaan Xerox ja iGen150-painokone. Hermeksellä on ollut aiemmin käytössään Xerox 700- ja Color 1000 Press -painokoneet. Yhteistyön jatkaminen Xeroxin kanssa ja järeään digitaaliseen painokalustoon investoiminen oli selkeä ja luonnollinen valinta tulevaisuutta ajatellen, jolloin pienempiä painosmääriä on yhä kannattavampaa painaa digitaalisesti, samalla järjestelmien automaatiota hyödyntäen.

”Xerox iGen150:n avulla pystymme vastaamaan pienentyneiden painosmäärien synnyttämään tarpeeseen painaa myös isompia töitä digipainossa. Lisäksi iGen150 mahdollistaa esimerkiksi  stanssattavien personoitujen tuotteiden painamisen digitaalisesti. Kaiken kaikkiaan olemme lisänneet volyymiä huomattavasti digipainopuolella”, kommentoi Hermeksen Päivi Takala, ja jatkaa: ”Asennus ja käyttöönotto sujuivat hienosti ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä ensimmäisen puolen vuoden aikana kokemaamme ja Xerox on hoitanut asiansa hyvin. Aika näyttää, laajennammeko tulevaisuudessa digipainoamme vielä toisellakin Xeroxin laitteella. Ainakin tähän mennessä iGenin näytöt ovat olleet hyviä ja olemme olleet investointiin tyytyväisiä.”

”Tulevaisuudessa painotyötilausten keskimääräiset painosmäärät pienenevät, kun vastaavasti tilausmäärät nousevat. Samalla tilausten hallinta, pre-press-toiminnot ja muut painotyön ympärillä olevat prosessit vaativat yhä enemmän työpanostusta ja aikaa. Tehokas iGen150 mahdollistaa tuottavuuden kasvattamisen laadusta tinkimättä, kun yhä suurempi osa offset-tekniikalle painetuista töistä voidaan nyt painaa kannattavammin digitaalisesti”, toteaa Xeroxin Janne Tilli.

Xerox Oy, Janne Tilli, maajohtaja, Xerox Graphic Communications, janne.tilli(at)xerox.com, puh. 040 586 9210
Kirjapaino Hermes Oy, Päivi Takala, paivi(at)kphermes.fi, puh. 0500 633 600

Kirjapaino Hermes on vuodesta 1866 yhtäjaksoisesti toiminut, yritysten, yhteisöjen ja järjestöjen julkaisujen, lehtien, sekä markkinointi- ja mainosmateriaalien painamiseen erikoistunut tamperelainen kirjapaino. www.kphermes.fi

Xerox auttaa rakentamaan toimivampaa maailmaa. Hyödynnämme osaamistamme kuvantamisesta, liiketoiminnan prosesseista, analytiikasta, automaatiosta ja käyttäjäkeskeisyydestä ja rakennamme työnkulkuja, jotka edistävät tuottavuutta, tehokkuutta ja mukautuvuutta. Meillä on liiketoimintaa 180 maassa. Yli 140 000 työntekijäämme luovat merkityksellisiä innovaatioita ja tarjoavat liiketoiminnan prosesseihin liittyviä palveluita, tulostuslaitteita, ohjelmistoja sekä ratkaisuja, joista on todellista hyötyä asiakkaillemme – ja heidän asiakkailleen. 26. tammikuuta 2016 Xerox ilmoitti jakaantuvansa kahdeksi itsenäiseksi pörssinoteeratuksi yhtiöksi, jotka ovat palveluliiketoiminnasta vastaava Business Process Outsourcing -yhtiö ja laitevalmistuksesta vastaava Document Technology -yhtiö. Xeroxin arvio on, että jakautuminen saatetaan loppuun vuoden 2016 loppuun mennessä. Lue lisää osoitteessa www.xerox.com.

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox® and Xerox and Design® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki