Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Vitamin Well Upgrade – Zlatanin nimikkojuoma

Lejos Oy

Vitamin Well Upgrade – Zlatanin nimikkojuoma

Julkaistu: 03.08.2015 klo 08:00
Julkaisija: Lejos Oy

Zlatan Ibrahimović on toiminut ruotsalaisten Vitamin Well -juomien lähettiläänä joulukuusta 2014 lähtien. Keväällä 2015 Zlatan kehitti ja lanseerasi yhdessä Vitamin Wellin kanssa oman vitamiinijuomansa, Vitamin Well Upgraden. Nyt tätä sitruunan ja kaktuksen makuista juomaa saa myös Suomesta!

– Ykkösenä pysyäkseen pitää itseään jatkuvasti upgreidata. Koko ajan tulee pyrkiä hieman parempiin suorituksiin, aina itseensä uskoen, sanoo Zlatan Ibrahimovic.

– Vitamin Well Upgraden kehittäminen yhdessä Zlatanin kanssa on ollut todella jännittävää. Hän on ollut vahvasti mukana kehitystyössä aina juoman nimeämisestä ja mausta juoman toimintoihin ja pullon etikettiin, sanoo Jonas Pettersson, Vitamin Wellin toimitusjohtaja.

Sitruunan ja kaktuksen makuinen, mm. B- ja D-vitamiinia sekä magnesiumia sisältävä Vitamin Well Upgrade -juoma lanseerataan Suomessa ensimmäiseksi yksinoikeudella R-kioskeihin 7.8.2015. Pullon hinta R-kioskeissa on 2,95 €.

Vitamin Well Upgrade tulee laajentamaan tuotemerkin nykyistä valikoimaa, joka koostuu juomista, jotka sisältävät vitamiineja, mineraaleja sekä hedelmä- ja yrttiaromeja.

Yleistä Vitamin Well – yhtiöstä
Vitamin Well on vuonna 2006 perustettu ruotsalainen yritys, jonka intohimona on tarjota terveellisempiä vaihtoehtoja limonadeille ja sokerisille mehuille. Vitamin Well haastaa pohjoismaisia juomamarkkinoita tuottamalla fiksumpia ja paremman makuisia juomia pohjoismaihin sekä nyt myös Euroopan laajuisesti. Kaikki juomat kehitellään ja valmistetaan Ruotsissa. Suomen valikoimista löytyy tällä hetkellä kuutta eri Vitamin Well -makua. Lisätietoa osoitteessa www.vitaminwell.fi

Lehdistöyhteydenotot
Catharina Carlsdotter, markkinointipäällikkö, Vitamin Well
p. +46 708 91 91 08, catharina.carlsdotter@vitaminwell.se

Kuvat ja tuotenäytteet
Nathalie Bergenheim, Suomen markkinointivastaava, Vitamin Well
p. +358 50 341 6766, nathalie.bergenheim@vitaminwell.fi

Maahantuoja
Lejos Oy
Paula Martinmäki, tuoteryhmäpäällikkö
p. +358 50 593 4095, paula.martinmaki@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki