Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Viasatin ensimmäinen Valioliiga-viikonloppu käynnistyy - studiossa Pasi Rautiainen ja Sami Hyypiä

Viasat

Julkaistu: 12.08.2016 klo 11:10
Julkaisija: Viasat

Nyt se alkaa! Kauan odotettu Valioliigakausi on käsillä ja kausi avataan viime kauden mestarin Leicesterin  ja sarjanousia Hullin välisellä kohtaamisella. Viasat herättää jälleen henkiin myös kattavat Valioliiga-studiot, joissa pohjustetaan päivän pelejä tuntia ennen ensimmäisen pelin alkua.

Valioliiga-kausi käynnistyy lauantaina 13.8. klo 13.30 tunnin kestävällä ennakkostudiolla.  Ensimmäisessä studiolähetyksessä asiantuntijoina toimivat Pasi Rautiainen ja Sami Hyypiä ja studioisäntänä nähdään Ville Klinga

”Alkamassa on miesmuistiin mielenkiintoisin Valioliiga-kausi. Maailman parhaat valmentajat ovat vallanneet liigan ja seuraamme heti alusta alkaen, millaiseksi joukkueiden pelaaminen ja koko kausi muodostuu”, hehkuttaa tulevaa kautta Viasat Sportin vastaava tuottaja Ville Klinga.

Lauantain aikataulu (Viasat Jalkapallo –kanava & Viaplay):

Klo 13.30. Studio (päättyy klo 19.25)

Klo 14.30 Hull – Leicester  (selostus Tuomas Virkkunen)

Klo 17.00 Everton – Tottenham (selostus Ville Kuusinen)

Klo 19.30 Manchester City – Sunderland (selostus Mikko Innanen)

Kierroksen muut ottelut:

Su 14.8. klo 15.30 Bournemouth – Manchester United  (selostus Tuomas Virkkunen)

Su 14.8. klo 18.00 Arsenal – Liverpool (selostus Mikko Innanen)

Ma 15.8. klo 22.00 Chelsea – West Ham (selostus Ville Kuusinen)

Viasatin kanavat ja Viaplay näyttävät jopa 6-7 suoraa Valioliiga tv-ottelua viikossa. Alkavan kauden uutuutena ovat perjantain iltapelit, joita nähdään kauden aikana arviolta 10 kappaletta. Muuten otteluiden alkamisajat noudattavat pääosin aiempien kausien mallia.

Lisätiedot:

Tarkemmat tiedot saatavuudesta, kanavapaikoista ja lähetysajoista osoitteessa www.viasat.fi/startti.

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (antenni, kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi