Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Viasat lanseeraa Viasat Film Premiere HD- ja Viasat Film Hits -kanavat, uudistaa kanavavalikoimaa sekä tuo komediasarjat mukaan ohjelmistoon

Viaplay

Julkaistu: 12.10.2015 klo 13:55
Julkaisija: Viaplay

Viasat uudistaa marraskuun 10. päivä elokuvakanaviaan palvelemaan entistä paremmin elokuvien ja nyt myös komediasarjojen ystäviä. Uudistuksen myötä Viasat lanseeraa Suomen tv-ensi-iltoihin keskittyvän Viasat Film Premiere HD-kanavan sekä Oscar-voittajiin ja yleisömagneetteihin keskittyvän Viasat Film Hits-kanavan. Marraskuun 10. päivä Viasat Film Comedy -kanavan ohjelmistossa aloittavat myös toivotut ikivihreät komediasarjat.

Viasat Film Premiere HD -kanava esittää Viasatin yhteistyöstudioiden uusimmat elokuvat ja valikoima täydentyy viikoittain 4–5 ensi-iltaelokuvalla. USA:n viime vuoden suosituimmista TOP10 -elokuvista puolet ja vuonna 2013 70% nähtiin Suomen tv-ensi-illassa Viasatin kanavilla; muun muassa uusin Nälkäpeli, Guardians of the Galaxy ja MaleficentKaikki Viasat Film Premieren uutuuselokuvat löytyvät myös Viasat Film ohjelmakirjastoista sekä Viaplay-palvelustaViasat Film Premiere HD korvaa vanhan Viasat Film HD -kanavan

Toinen täysin uusi kanavaViasat Film Hits, kokoaa ohjelmistoonsa kaikki Viasatin yhteistyöstudioiden Oscar-voittajat, kriitikoiden suosikit ja yleisön hittielokuvat. Kanavan painotus on myös viime vuosien suosikeissa ja se vahvistaa siten ohjelmiston uudempien huippuleffojen tarjontaaUusi kanava aloittaa Viasat Classics -kanavan paikalla marraskuussa

Viasat Film Premiere HD korostaa meidän elokuvapalveluidemme asemaa Suomen tv-ensi-iltojen valtiaana. Uusi Viasat Film Hits taas on joka kodin välttämätön leffakanava – ikivihreimmät ja laadukkaat suosikkielokuvat pyörivät kanavalla joka päivä. Moderni kuluttaja tarvitsee leffasisältöjä kuitenkin myös milloin tahansa kanavaohjelmiston ulkopuoleltakin. Viaplay sekä Viasat Film –ohjelmakirjastot vastaavat tähän tarpeeseen.”

Johannes Leppänen, Toimitusjohtaja, Viasat Finland

Komediasarjoja yleisön pyynnöstä Viasat Film Comedy -kanavalla

Hauskimpien komediaelokuvien lisäksi Viasat Film Comedy -kanavalla nähdään jatkossa myös huippulaadukkaita komediasarjoja kokonaisina tuotantokausina. Pelin avaavat marraskuussa ensimmäisestä kaudesta aloittavat Seinfeld (IMBD 8,9) ja Community(IMBD 8,5). Kanavan sisältö on katsottavissa myös Viasat Film –ohjelmakirjastoista.

Lisää ohjelma-aikaa Viasat Naturelle ja muita uudistuksia

Lumoavia luontodokumentteja esittävä Viasat Nature saa 4 tuntia lisää päivittäistä ohjelma-aikaa. Heti uudistuksen aloitusviikolla Viasat Nature näyttää ihastuttavaa Galapagos-sarjaa parhaaseen katseluaikaan. Uudistuksen mahdollistaa Viasat Crime -ohjelmien ja Viasat Film Drama –kanavan sisältöjen siirtyminen jatkossa Viasat Film -ohjelmakirjastoihin ja Viaplayhin.

Johannes Leppänen

CEO Viasat Finland & Baltics

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.