Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Uutta Multasormi-puutarhamyymälöissä: Puutarhahaltijat auttavat pihan ja puutarhan harrastajaa!

Hankkija-Maatalous Oy

Julkaistu: 04.03.2011 klo 11:00
Julkaisija: Hankkija-Maatalous Oy

Multasormi-puutarhamyymälöillä on nyt omat Puutarhahaltijat Sirpa ja Sirkku, jotka auttavat ja neuvovat asiakkaita kaikissa pihaan ja puutarhaan liittyvissä asioissa. Kevään ja kesän aikana Puutarhahaltijat kiertävät Multasormissa, kiertueaikataulu löytyy osoitteesta: www.multasormi.fi – Tarpeellista – Uutta Multasormessa.

Puutarhahaltijat esittelevät kevään ja kesän kasvi- ja tuoteuutuuksia, rakentavat vesiaiheita, suunnittelevat perennapenkkejä, antavat vinkkejä ja ideoita istutuksiin ja kasvivalintoihin.

Puutarhahaltijat Sirkku Syrjälä ja Sirpa Lepistö ovat puutarha-alan vankkoja ammattilaisia, ja heillä on pitkä käytännön kokemus niin puutarhamyymälöissä kuin puutarhureinakin. Heidän ajankohtaisia artikkeleitaan ja videoklippejään löytyy runsaasti sivuilta www.multasormi.fi – Tarpeellista – Kotitieto.fi Sirkku ja Sirpa somistautuvat Puutarhahaltijoiksi ulkoasuaan myöten: heidät tunnistaa limenvihreästä asusta ja haltiahatusta.

Painokelpoiset kuvat Multasormen Puutarhahaltijoista löytyvät tämän linkin takaa:

Tuoteryhmäpäällikkö Jouko Nieminen puh. 010 76 83003 sposti. jouko.nieminen@agrimarket.fi