Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Uudistunut Bisnes ja kulttuuri -seminaari pureutuu tulevaisuuden haasteisiin 17. syyskuuta Tampere-talossa

Tampere-talo Oy

Julkaistu: 16.06.2014 klo 17:26
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Pirkanmaan kulttuurialan ja elinkeinoelämän vaikuttajat kohtaavat jälleen Tampere-talossa 17. syyskuuta järjestettävässä Bisnes ja kulttuuri -seminaarissa. Entistä vuorovaikutteisempi ja osallistavampi seminaari tuo yhteen Pirkanmaan vaikuttajat. Uudistunut tapahtuma rakentuu ytimekkäistä inspiraatiopuheenvuoroista ja niitä seuraavista pyöreän pöydän keskusteluista, joissa osallistujat pääsevät verkottumaan ja jatkamaan keskustelua.

Päivän pääpuhujiksi on jo varmistunut kansanedustaja Mikko Alatalo, ohjelmistoyritys Vincit Oy:n toimitusjohtaja Mikko Kuitunen sekä Tampere Filharmonian ylikapellimestari Santtu-Matias Rouvali. Seminaarin teema, Huominen tehdään tänään, pureutuu siihen, minkälaisiin tulevaisuuden muutoksiin yritysten on syytä varautua ja miten yritys ja kulttuurilaitos onnistuvat tekemään huomisen bisnestä jo nyt.

‒ Rakennamme juuri nyt pohjaa tulevalle menestykselle – tai menestymättömyydelle. Nyt kun kulttuurin saama osuus julkisesta tuesta pienenee jatkuvasti, on syytä miettiä, voiko yritysten ja kulttuurialan toimijoiden yhteistyö parantaa tilannetta ja mitä yritykset voivat toisaalta oppia kulttuurialalta. Sponsoroinnin näkökulmasta kulttuurialan ja yritysten yhteistyötä pystyisi kehittämään paljonkin. Yritykset käyttivät vuonna 2012 sponsorointiin noin 190 miljoonaa euroa, mistä kulttuurin osuus oli vain 17 prosenttia. Vastaavasti urheilun osuus oli 100 miljoonaa euroa eli 55 prosenttia, toteaa Martti Silvennoinen Kulttuurikummit ry:stä.

Nyt jo kahdeksatta kertaa järjestettävän seminaarin hinta on 35 euroa. Hintaan sisältyy verkottumislounas ja kahvit. Seminaarin järjestävät Tampere-talo, Tampereen kaupunki, Tampereen Kauppakamari ja Kulttuurikummit ry.

Lue lisää tapahtumasta, puhujista ja ilmoittaudu mukaan

Bisnes ja kulttuuri -seminaari
Tampere-talon Sorsapuistosalissa ke 17.9.2014 klo 11‒16
Hinta 35 € sisältäen lounaan ja kahvit

Seuraa Twitterissä: @BisnesKulttuuri #BisnesKulttuuri

Seminaarissa on tilaa rajoitetusti, joten varmista oma paikkasi pian.

Lisätietoja

Toimitusjohtaja Paulina Ahokas, Tampere-talo, puh. 040 5511 551, paulina.ahokas@tampere-talo.fi

Yhteyspäällikkö Akira Ropo, Tampereen kauppakamari, puh. 0500 622 128, akira.ropo@tampereenkauppakamari.fi

Tilaajapäällikköä Lauri Savisaari, Tampereen kaupunki, puh. 040 801 6081, lauri.savisaari@tampere.fi

Martti Silvennoinen, Kulttuurikummit ry, puh. 0400 701 5395, martti.silvennoinen@kotiportti.fi

Median akkreditointi: tiedottaja Anne Sivula, Tampere-talo, puh. 050 466 6687, anne.sivula@tampere.talo.fi

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki