Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Utu Linna siirtyi Deloittelta Omnicom Media Group Finland:iin

Utu Linna siirtyi Deloittelta Omnicom Media Group Finland:iin

Julkaistu: 18.12.2015 klo 10:10
Julkaisija: Omnicom Media Group Finland

Tiedote 18.12.2015

Uudessa henkilöstön kehittämispäällikön tehtävässä aloittaa KTM Utu Linna. Tavoitteena hänellä on rakentaa mediatoimistokonsernista markkinointialan – ja askel kerrallaan Suomen paras työpaikka. Omnicom Media Group Finland työllistää yhteensä 140 markkinointiviestinnän ammattilaista.

Lintulahdenkadun väki saa nyt työnsä tueksi yhteisen henkilöstön kehittämispäällikön, kun rohkeana uudistajana tunnettu Utu Linna otti vastuulleen konsernin henkilöstön kehittämisen. Utu siirtyi toimeen Deloitten HR Managerin pestistä.

Utu Linnan laajaan toimenkuvaan OMG:llä kuuluu henkilöstön osaamisen ja työnantajamielikuvan kehittäminen, työhyvinvointiasiat, henkilöstöstrategia sekä valmentavan johtamismallin tukeminen.

”Henkilöstön kehittäminen, hyvinvointi ja oikean yrityskulttuuriin luominen ovat vahva intohimoni. Ne ovat avainasemassa yrityksen tavoitteiden saavuttamisessa. Minulla on työkalupakissani monia toimivia malleja kehitystyön tueksi – odotan innolla, että pääsen tuomaan ne koko henkilöstön hyödyksi”, Linna sanoo.

HR-asiantuntijoita ei tyypillisesti löydy mediatoimistojen palkkalistoilta. Omnicom Media Group Finland haluaa Utu Linnan rekrytoinnilla panostaa henkilöstön hyvinvointiin ja sitouttaa huippuosaajat entistä paremmin pitkäaikaisiin työsuhteisiin. Tavoitteena on olla ensin markkinointialan ja sitten Suomen paras työpaikka.

”Olemme tiedostaneet kuinka kriittistä osaamisen jatkuva kehittäminen ja hyvä johtajuus on tulevaisuuden menestyksen kannalta. Talossamme on valtavasti asiantuntijuutta: haluamme vaalia sitä ja varmistaa, että kaikilla on mahdollisuus jatkossakin olla menestyksen kärjessä“, sanoo Omnicom Media Groupin toimitusjohtaja Teemu Neiglick.

Lisätiedot:

Chief Executive Officer Teemu Neiglick, Omnicom Media Group Finland

p. 044 338 3592, Teemu.Neiglick@OmnicomMediaGroup.com

Henkilöstön kehittämispäällikkö Utu Linna, Omnicom Media Group Finland

p. 050 545 2233, Utu.Linna@OmnicomMediaGroup.com

Omnicom Media Group Finlandiin kuuluvat mediatoimistot ToinenPHD ja OMD Finland sekä dataohjattuun markkinointiin keskittyvä markkinointitoimisto Ainoa Resolution.