Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » TURHAT TAVARAT KIERTOON KESÄKAHVILAN SISUSTUSTALKOISSA

Restel Oy

TURHAT TAVARAT KIERTOON KESÄKAHVILAN SISUSTUSTALKOISSA

Julkaistu: 03.05.2016 klo 15:15
Julkaisija: Restel Oy

Mistä on Meritallin kesä tehty? Yhteisöllisistä sisustustalkoista, nuorista laulajalupauksista, kaupunkilaisten kukkaparkista ja karvakavereista heiluvine häntineen. Niistä on töölöläisen merenrantakahvilan kesä tehty.

Helsingin Töölössä sijaitseva kesäkahvila Meritalli alkaa pikkuhiljaa heräillä kesäkauteen. Tänä kesänä kahvilan ohjat ottaa käsiinsä hyväntuulista energiaa ja uusia ideoita pursuava Krista Remander. ”Haaveenani on tehdä Meritallista viihtyisä kaikkien kaupunkilaisten kesäkuisti, jossa on yhtä rento tunnelma kuin mökillä”, Remander visioi.

Meritallin sisustustalkoot 5.5. klo 12–16

Töölön kesän suosituin kohtaamispaikka avaa ovensa vappuna 1.5. klo 12. Todenteolla Meritallin kesä pyörähtää käyntiin helatorstaina 5.5. klo 12­–16 järjestettävillä kaikille kaupunkilaisille avoimilla sisustustalkoilla. ”Pyöriikö nurkissasi sisustustavaroita, jotka eivät enää löydä paikkaansa kotoasi? Tuo tarpeettomaksi jääneet kipot, kupit, koristetyynyt ja kukkaruukut meille. Tarjoamme vaivanpalkaksi kahvit”, lupaa Remander.

Lisätietoja Meritallin sisustustalkoista: www.facebook.com/events/1011309902267400/

Meritalliklubilla nähdään nuoria lupauksia

Meritallin varsinaiset avajaiset pidetään torstaina 9.6., jolloin ohjelmassa on mm. kesän ensimmäinen Meritalliklubi. Joka torstai elokuuhun asti pidettävä klubi tarjoaa nuorille laulaja-lauluntekijöille mahdollisuuden päästä esittämään omaa musiikkiaan. ”Jos siis pöytälaatikostasi löytyy kesään sopivaa, hyväntuulen musiikkia, laita hakemusta vetämään”, kehottaa Restelin viihdepäällikkö Lauri Domnick.

Hakemuksia voi lähettää pe 27.5.2016 asti osoitteeseen lauri.domnick@restel.fi. Liitä hakemukseen lyhyt esittely itsestäsi, linkki musiikkinäytteeseesi (huom. ei liitetiedostoja) ja palkkiotoiveesi.

Kaupunkilaisten kukkaparkki ja koirakavereita

Meritallin kesään kuuluu myös kukkaparkki sekä toivottavasti paljon koiravieraita. Kukkaparkki tarjoaa hoitopaikan kodin ruukkukasveille kesäloman ajaksi. ”Kuka tahansa voi tuoda meillä ruukkukasvinsa kesäloman ajaksi hoitoon ja myös asiakkaamme saavat osallistua kasvien hoitoon vaikkapa kuivia lehtiä nyppimällä”, kertoo Remander. Viherkasvien ohella myös koirakaverit heiluvine häntineen ovat lämpimästi tervetulleita Meritallin terassille.

Hanne-Mari Ahonen, Brand Manager Meritalli, Restel Ravintolat Oy

+358 50 370 2423, hanne-mari.ahonen@restel.fi

Ravintolan Facebook-sivut: www.facebook.com/Meritalli

Meritalli on osittain meren päälle rakennettu kesäkahvila upealla paikalla Helsingin Töölössä. Meritallissa on noin 200 asiakaspaikkaa, joista 50 sijaitsee sisällä ja loput isolla merenrantaterassilla.  Meritallin valikoimaan kuuluu mm. herkullisia kahvilatuotteita. Ravintolalla on myös A-oikeudet. Toukokuussa Meritalli on avoinna la–su klo 12–18. Kesä-, heinä- ja elokuussa ravintola on auki joka päivä.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 45 hotellia. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat BURGER KING®-, O’Learys-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi.