Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Tuomas Jääskeläinen on A-lehtien uusi designjohtaja

A-lehdet Oy

Tuomas Jääskeläinen on A-lehtien uusi designjohtaja

Julkaistu: 03.06.2014 klo 15:11
Julkaisija: A-lehdet Oy

Tuomas Jääskeläinen on nimitetty 1.9.2014 A-lehdet-konsernin designjohtajaksi. Jääskeläinen on toiminut aikakauslehtien parissa pitkään. Hän on ollut lanseeraamassa ja uudistamassa kymmeniä aikakauslehtiä Suomessa ja muissa Pohjoismaissa. Hänen suunnittelujälkeään on nähty muun muassa Oliviassa ja Divaanissa, joiden ulkoasukonseptit hän on luonut.

“Rakastan aikakauslehtiä. A-lehdillä on upea portfolio ja visuaalisuuden merkitys vain korostuu muuttuvassa mediaympäristössä. Lehdenteko on ennen kaikkea yhteistyötä, ja odotan innolla työskentelyä A-lehtien huipputiimien kanssa", Jääskeläinen kertoo.

"Tuomas tuo meille mahtavan mahdollisuuden kehittää brändiemme visuaalisuutta sekä luoda isompia kokonaisuuksia meille tärkeissä segmenteissä. Hän on oman alansa huippu ja kansainvälisesti verkostoitunut osaaja. On ilo saada taloon visuaalisuuden brändiammattilainen, joka arvostaa aikakauslehtiä, osaa tehdä partnership-ratkaisuja ja samanaikaisesti ymmärtää verkkoa", A-lehtien julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth sanoo.

Tuomas Jääskeläinen toimii A-lehdet Oy:n julkaisuyksikössä ja hänen esimiehenään toimii julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth.

Lisätiedot: A-lehdet Oy, julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth, p. 050 414 4344

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja A-kustannus Oy. A-lehtien yhtenä strategisena painopisteenä on digitaalisen liiketoiminnan merkittävä kasvattaminen. Tuoreita tulokkaita yhtiössä ovat Finnish Design Shop, Suomen kattavin sisustustuotteiden verkkokauppa ja Suomessa keväällä avattu sisustusportaali Styleroom.fi. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.