Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » TUI Group lanseeraa "Better Holidays, Better World" -strategian

Finnmatkat

TUI Group lanseeraa "Better Holidays, Better World" -strategian

Julkaistu: 01.10.2015 klo 05:00
Julkaisija: Finnmatkat

TUI Group, johon Finnmatkat kuuluu, lanseeraa kestävän kehityksen strategian: "Better Holidays, Better World". Vuoteen 2020 ulottuva strategia rakentuu kolmelle peruspilarille: ilmastovaikutusten pienentäminen, vaikuttaminen ja alan edelläkävijänä toimiminen.

"Better Holiday, Better World" -strategian avulla pyritään vaikuttamaan ja sijoittamaan kestävämpään matkailuun ja uudistamaan sitä. Vuoteen 2020 mennessä TUI aikoo vähentää lentoyhtiön sekä risteily- ja maatoimintojen hiilidioksidipäästöjä 10 %. TUI aikoo myös tuottaa 10 miljoonaa "vihreämpää ja oikeudenmukaisempaa" matkaa vuodessa sekä investoida vuosittain 10 miljoonaa euroa TUI Care Foundation -säätiöön matkailun myönteisten vaikutusten lisäämiseksi.

TUI on viimeisten kuuden vuoden aikana vähentänyt hiilidioksidipäästöjään 10 %:lla matkustajaa ja kilometriä kohden, ja TUI:n lentoyhtiö on jo yksi Euroopan polttoainetehokkaimmista. TUI Group on saanut tunnustusta ympäri maailman asiantuntijoilta, kuten CDP (aiemmin Carbon Discloure Project), Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksi ja FTSE4Good.

– Osana maailman suurinta matkailumarkkinoiden toimijaa Better Holiday, Better World on merkittävä askel kohti kestävämpää matkailua sekä suunnannäyttäjä matkailualalle, sanoo TUI Nordicin toimitusjohtaja Eivor Andersson.

TUI Groupin Better Holidays, Better World presentaatio:

Video:

(Linkit aukeavat copy/paste toiminnolla)

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö Julia Melnik, p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.