Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Triumph valitsi Pohjoismaiden PR-toimistokseen Hill+Knowlton Strategiesin

Hill+Knowlton Strategies

Triumph valitsi Pohjoismaiden PR-toimistokseen Hill+Knowlton Strategiesin

Julkaistu: 01.06.2016 klo 14:24
Julkaisija: Hill+Knowlton Strategies

Alusvaatejätti Triumph valitsi Pohjoismaiden viestintäkumppanikseen Hill+Knowlton Strategiesin. Yhteistyötä johdetaan Tanskan Hill+Knowlton Strategiesista käsin.

Kansainvälinen alusvaatebrändi Triumph on aloittanut viestintäyhteistyön Hill+Knowlton Strategiesin kanssa Pohjoismaissa. Viestintäkumppani valikoitui tammikuussa alkaneen kilpailutuksen seurauksena. Triumph on yksi maailman johtavista kansainvälisistä alusvaateyhtiöistä ja sen tuotevalikoimaan kuuluvat brändit kuten Sloggi©, Válisère© ja tietenkin Triumph©. Triumph tuli Suomen markkinoille vuonna 1956 ja se on Pohjoismaiden parhaiten tunnettuja alusvaatebrändejä.

”Hill+Knowton Strategiesin esitys vakuutti meidät jokaisen Pohjoismaan osalta. He osoittivat sitoutuneisuutensa asiakkuuteen ja esittivät meille luovia ideoita siitä, miten voimme kehittää brändiämme eteenpäin. Tämä todella innosti meitä. Samalla haluamme kiittää entisiä PR-toimistojamme Tanskassa, Norjassa, Suomessa ja Ruotsissa”, sanoo Evi Verstraeten, Nordic PR Manager, Triumph.

Triumph on loistava brändi ja on kunnia päästä tekemään yhteistyötä sen kanssa koko Pohjoismaiden tasolla. Olemme iloisia, että valikoiduimme luovan brändikampanja-ideamme perusteella, joka yhdistää perinteistä viestintätyötä ja kuluttajien aktivoimista”, jatkaa Pia Hietanen, Director, Hill+Knowlton Strategies.

Triumphin myötä Hill+Knowlton Strategies vahvistaa kasvavaa lifestyle- ja muotibrändien asiakaskuntaansa, joka sisältää brändejä ruuasta kauneustuotteisiin ja nyt myös alusvaatteisiin.

Pia Hietanen
Director
pia.hietanen@hkstrategies.com

Hill+Knowlton Strategies

Hill+Knowlton Strategies on viestintään erikoistunut liikkeenjohdon konsulttitoimisto, joka tarjoaa palveluja paikallisille, monikansallisille ja globaaleille asiakkaille. Yrityksen pääkonttori on New Yorkissa ja sillä on 87 toimistoa 49 maassa sekä laaja kumppaniverkosto. Hill+Knowlton kuuluu WPP-konserniin, joka on yksi maailman suurimpia viestintäpalvelukonserneja.