Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » ToinenPHD nappasi markkinoinnin huippunimen

ToinenPHD nappasi markkinoinnin huippunimen

Julkaistu: 16.08.2016 klo 10:15
Julkaisija: ToinenPHD

Tiedote 16.8.2016

Mediatoimisto ToinenPHD jatkaa aktiivisia rekrytointejaan. Yhtiö vahvistaa strategista suunnitteluosaamistaan Maiju Lagerstedtin aloittaessa elokuussa markkinointiarkkitehtinä Lintulahdessa. Lagerstedt on työskennellyt jo yli 15 vuoden ajan tiedolla johdetun markkinoinnin huipputehtävissä Suomessa.

Ennen Toiseen saapumistaan Lagerstedt on työskennellyt muun muassa Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtajana vastuullaan strateginen uudistus, jossa maineikas kuluttajabrändi laajeni digitaalisia ratkaisuja tarjoavaksi B2B-brändiksi. Fonectalle Lagerstedt siirtyi MTV:n palveluksesta. Maikkarilla hän toimi markkinoinnin ja liiketoiminnan johtotehtävissä.

Lagerstedt tunnetaan tiedolla johtamisen lisäksi digitaalisen transformaation projekteista. Lagerstedt on lanseerannut toistakymmentä B2C-verkkopalvelua ja applikaatiota kuluttajamarkkinoille.

“Tietopohjaisen markkinoinnin johtamisen työvälineet kehittyvät hurjaa vauhtia ja tässä kehityksessä mediatoimistosta tulee markkinointipäättäjän strategisesti tärkein kumppani. Haluan olla tässä kehityksessä mukana ja tuoda toimistopuolelle kokemusta myös asiakkaan puolelta. Lintulahdenkadulla dataosaamista on armeijallinen, asenne kohdallaan ja mielenkiintoiset asiakkaat”, perustelee Lagerstedt Toiseen siirtymistään.

ToinenPHD:n toimitusjohtaja Sanna Myller on iloinen saadessaan Lagerstedtin joukkueeseensa:

“Maijun tapaisia liiketoimintalähtöisiä digitaalisen liiketoiminnan ymmärtäjiä on Suomessa todella vähän. Kovan luokan rekrytointi vahvistaa entisestään digi- ja dataosaamisestaan tunnettua Toista. Lisäksi hän toimii tiiviissä yhteistyössä keväällä lanseeratun data- ja analytiikkayhtiömme Annalectin kanssa”, Myller toteaa.

Lintulahdenkadulla kuluva vuosi on ollut rekrytointien saralla kiihkeä. Lagerstedt on jo 26. uusi palkkaus Omnicom Media Groupissa. Toisen lisäksi muita konsernin yrityksiä ovat OMD ja Ainoa Resolution.

Maiju Lagerstedt, markkinointiarkkitehti, ToinenPHD, maiju.lagerstedt@toinenphd.com, p. 050 3956103

Sanna Myller, toimitusjohtaja ToinenPHD, sanna.myller@toinenphd.com, p. 040 6742983