Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Timo Wallius – Kwantic Oy:n uusi toimitusjohtaja

Kwantic Oy

Timo Wallius – Kwantic Oy:n uusi toimitusjohtaja

Julkaistu: 31.03.2010 klo 13:53
Julkaisija: Kwantic Oy

Pitkään Suomalaisessa liiketoiminnassa työskennellyt Timo Wallius on nimitetty 8.3.2010 alkaen Kwantic Oy:n toimitusjohtajaksi. ”Ensimmäisen itsenäisen toimintavuoden jälkeen Kwantic on siirtymässä seuraavaan kehitysvaiheeseen. Liiketoimintakenttä on vasta muotoutumassa ja siten täynnä mahdollisuuksia, jota lähdemme nyt yhdessä systemaattisesti työstämään”, toteaa Kwanticin hallituksen puheenjohtaja Sami Relander.

Timo Walliuksen työhistoriasta löytyvät mm. Kone, HPY, ICL, Sonera ja Fonecta.Fonectassa hän vastasi yhtiön sähköisten palveluiden liiketoiminnasta.

”Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus. Saan aidosti yhdistää osaamiseni ja pitkän  kokemukseni niin sähköisen liiketoiminnan kehityksen ja johtamisen puolelta. Kwantic on jo osaamiseltaan ja asiakaskunnaltaan Suomen johtava yritys verkkoliiketoiminnan optimoimisessa. Nyt käännämme voimakkaammin katseemmekohti asiakkaidemme  liiketoiminnan kasvattamista. Erinomainen ja osaava henkilökunta antaa siihen hyvät eväät”, Walliustoteaa.

Kwantic Oy on erikoistunut verkkoliiketoiminnan optimointiin. Tehtävänämme on parantaa yrityksesi markkinoinnin ja uusasiakashankinnan panostusten tuottoa. Liiketoimintamallimme pohjautuu asiakkaidemme verkkopalvelujen liikevaihdon ja tuottavuuden kasvuun. Siksi takaamme positiivisen sijoitetun pääoman tuoton, ROI:n (= Return On Investment). Vuonna 2009 asiakkaamme ansaitsivat avullamme nelinkertaisesti sen mitä laskutimme heiltä.