Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Tiedote/kutsu: Yrittäjän päivän torikahvit 5.9.2016

Linnan Kehitys Oy

Tiedote/kutsu: Yrittäjän päivän torikahvit 5.9.2016

Julkaistu: 01.09.2016 klo 12:52
Julkaisija: Linnan Kehitys Oy

Valtakunnallista Yrittäjän päivää vietetään jo 19. kerran maanantaina 5.9.2016. Linnan Kehitys ja Hämeenlinnan kaupunki tarjoavat yrittäjille torikahvit Hämeenlinnan kauppatorilla klo 8.00-10.00.

Tervetuloa nauttimaan kuppi kahvia ja kuulemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja ja keskustelemaan yrittäjyydestä. Lavalla kaupunginjohtaja Timo Kenakkala, Hämeenlinnan Yrittäjien puheenjohtaja Anne-Mari Kuvaja sekä uusien yrittäjien tarinoita.

Paikalla ovat myös Linnan Kehityksen, Hämeenlinnan Yrittäjien ja Hämeen uusyrityskeskuksen asiantuntijoita. Kahvilipukkeet Linnan Kehityksen yrityskehittäjiltä, jotka tunnistaa mm. #tunnustaraitaa rintamerkeistä.

Lisätietoja: Linnan Kehitys Oy, Timo Kärkkäinen, 050 336 7872, timo.karkkainen@linnan.fi

www.linnan.fi/yrittajanpaiva

Linnan Kehitys Oy on Hämeenlinnan kaupungin omistama elinkeinoyhtiö. Tehtävänämme on lisätä Hämeenlinnan tunnettuutta ja taloudellista kasvua verotuloina sijoittuvien yritysten, tapahtumien ja uusien asukkaiden kautta. Tavoitteenamme on, että Hämeenlinna on kehittyvä, kasvava ja elinvoimainen kaupunki.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki