Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Suomalainen Showcase Room -verkkokauppa: joululahjaksi kotimaista taidetta ja designia

Showcase Room

Julkaistu: 01.12.2015 klo 07:00
Julkaisija: Showcase Room

Showcase Room -verkkokauppa kannustaa keskittämään jouluostokset kotimaisille tekijöille. Uusi ja nopeasti kasvava Showcase Room on läpikotaisin suomalainen verkkokauppa: valikoimissa on satakunta tuotetta kotimaisilta taitelijoilta, muotoilijoilta ja kädentaitajilta. Verkkokauppaa pyörittää kahden naisen yritys, jonka kivijalkoja ovat kotimaisuuden ohella korkea laatu ja eri alojen lahjakkaiden pienyrittäjien ja taiteilijoiden tukeminen.

Reija Forssin suunnittelemat Reyformin laukut löytyvät Showcase Roomista.

Reija Forssin suunnittelemat Reyformin laukut Showcase Roomista!

Showcase Roomin perustajat Jonna Hyvärinen ja Christel Isberg toivovat, että kotimaisuus ja suomalaisen työllisyyden tukeminen näkyy joulumyynnissä tänä vuonna.

”Kotimaiseen tuotteeseen tai palveluun käytetyt eurot luovat työpaikkoja Suomeen. Me nostamme ylpeinä esiin tekijöitämme ja heidän tuotteitaan, jotka ovat korkealaatuisia, kiinnostavia, kestäviä ja huolella valikoituja”, Hyvärinen sanoo.

Ei hutilahjoja eikä krääsää tänä jouluna

Showcase Roomin valikoima kasvaa jatkuvasti, kun uusia tekijöitä liittyy joukkoon. Tällä hetkellä valikoimista löytyy esimerkiksi taidetta ja designia kuten asusteita, laukkuja ja koruja. Rihkamaa kaupasta on turha etsiä: tuotteet ovat laadukkaita ja ainutlaatuisia, ja niistä on iloa pitkään.

”Toivomme, että tänä vuonna joululahjojen saajat säästyvät turhalta krääsältä. Pitkäikäisiksi tarkoitetuista, kiinnostavista ja uniikeista tuotteista ei kuitenkaan välttämättä tarvitse maksaa isoja summia, sillä tuotteistamme löytyy monelle kukkarolle sopivia”, Isberg painottaa.

Verkkokaupassa voi tehdä toivelistan joulupukille, jos haluaa itse säästyä epämieluisilta lahjoilta tänä jouluna. Toivelistan voi helposti lähettää eteenpäin. Tuotteilla on myös neljäntoista vuorokauden palautusoikeus, eli taidettakaan ei tarvitse ostaa säkissä. Showcase Roomin Hyvärinen ja Isberg vastaavat myös mielellään, mikäli kaupan tuotteista herää kysymyksiä.

Showcase Roomin tekijät

• Jenni Ahtiainen, gTie: asusteet, korut

• Eila Leonoff, taiteilija: maalaukset, veistokset

• Reija Forss, Reyform: lompakot, laukut

• Kari Moisiola, Wood4U: korut

• Mai Niemi, IAMMAI: asusteet, korut

• Louise Charles-Saarikoski, taiteilija: maalaukset

• Isabella Chydenius, taiteilija: maalaukset

• Heidi Leponiemi, Huikerrus: korut

• Kenan Türkmen, taiteilija: maalaukset, korut

• Semra Türkmen, taiteilija: maalaukset

• Maija Alamäki, artesaani: huolinuket

• Saara Klasila, Käsityöpaja Polulla: sisustusvalot

• Sanna Niskanen, Cobblerina: laukut, lompakot

Lisätietoa

• Christel Isberg, Talent Agent, omistaja, Showcase Club, p. + 358 45 853 1812, christel.isberg@shoc.fi

• Jonna Hyvärinen, Customer Service Agent, omistaja, Showcase Club, p. +358 40 175 2275, jonna.hyvarinen@shoc.fi

Mediapankki: showcaseroom.fi/for-media/

Verkkokauppa: http://showcaseroom.fi

Yritys Showcase Club: http://shoc.fi

www.facebook.com/showcaseroom

pinterest.com/showcaseroom

twitter.com/showcaseroom

instagram.com/showcaseroom

Tiedote 22.10.2015:

Uusi verkkokauppa Showcase Room muuttaa lahjakkuuksien osaamisen euroiksi

Verkkokauppa Showcase Room tarjoaa vaihtoehdon massatuotteille ja tuo taiteen ja designin lähemmäksi kuluttajia. Showcase Club fasilitoi kotimaisten luovien alojen lahjakkuuksien tuotteiden verkkokauppamyyntiä ja auttaa nousevia tähtiä saavuttamaan tunnettuutta.