Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Suomalainen Johtajuuspolku palkittiin Monacossa

Suomen Nuorkauppakamarit ry

Suomalainen Johtajuuspolku palkittiin Monacossa

Julkaistu: 06.06.2013 klo 13:53
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Suomen Nuorkauppakamarit palkittiin Monacossa pidetyssä Eurooppakokouksessa Best Growth and Development program -sarjassa. Suomen Nuorkauppakamarit ry on jo muutaman vuoden ajan kehittänyt jäsentensä, erityisesti paikallisjärjestöjen puheenjohtajien työelämä- ja johtajuustaitoja konseptoimansa johtajuuspolun avulla. Usein yrityksissä ja organisaatioissa strategian jalkauttaminen on haastavaa.

– Johtajuuspolussa keskitymme erityisesti strategiseen suunnitteluun ja strategian käytännön toteuttamiseen liittyvien taitojen kehittämiseen. Uskomme, että johtajuustaitoja kehittämällä voimme olla mukana luomassa parempia työyhteisöjä ja kasvua niin järjestössämme kuin jäsentemme työyhteisöissä, toteaa Suomen Nuorkauppakamarit ry:n puheenjohtaja Henna Väätäinen.

Suomalaista nuorkauppakamaritoimintaa palkittiin Eurooppakokouksessa myös muissa sarjoissa. Tampereen nuorkauppakamari palkittiin sarjassa Most Outstanding Local Organization, ja lisäksi vuosittain järjestämästään projektista Sijoitusmessut, sarjassa Best Local Economic Development Program.

Tämän lisäksi Suomen joukkue (Paula Perälä, Riikka Jahkonen ja Peter Rasmussen) voitti englanninkielisen sarjan debatissa.

2500 nuorkauppakamarilaista kokoontui kansainväliseen nuorkauppakamareiden maanosakokoukseen Monacoon. Suomalaisia oli paikalla yli 300. Nuorkauppakamarien Eurooppakokous järjestetään vuosittain, ja tänä vuonna se järjestettiin Monte Carlossa Monacossa.

Suomen Nuorkauppakamarit ry on nuorten aikuisten kansainvälinen verkosto. Kehitämme yhteiskuntaa ja johtajuutta paremman tulevaisuuden turvaamiseksi työyhteisöissämme, yrityksissämme ja ylipäänsä yhteiskunnassa.

Suomen Nuorkauppakamarit

Kansallinen puheenjohtaja

Henna Väätäinen

henna.vaatainen@jci.fi