Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Sukulaislennosta nykypäivään – Suomi-Seuran Matkat uudistaa ilmettään!

Suomi-Seuran Matkatoimisto Oy

Sukulaislennosta nykypäivään – Suomi-Seuran Matkat uudistaa ilmettään!

Julkaistu: 21.09.2011 klo 09:27
Julkaisija: Suomi-Seuran Matkatoimisto Oy

Suomi-Seuran Matkat

Suomi-Seuran Matkatoimiston toimintaa ohjaa halu toteuttaa asiakkaittemme matkailu- ja lomaunelmia. Tehtävämme matkanjärjestäjänä on toteuttaa uusia elämyksiä ja unohtumattomia kokemuksia – täyttää ja ylittää asiakkaittemme toiveet. Olemme erikoistuneet yksilöllisiin kaukomatkoihin ja opastettuihin kiertomatkoihin. Viiden vuosikymmenen kokemus alalta puhuu puolestaan, ja nyt haluammekin hyödyntää osaamistamme ja palvella aiempaa kattavammin myös verkossa.

Ilmeen uudistaminen

Yrityksen visuaalisen ilmeen uudistus aloitettiin keväällä 2011 mainostoimisto Off Road Creativen kanssa. Uutta ilmettä lähdettiin hakemaan perinteitä kunnioittaen, ja nyt rakenteeltaan, toiminnallisuuksiltaan ja ilmeeltään uudistettu verkkosivustomme, www.suomiseuranmatkat.fi, viestii sisällöllään ja ulkonäöllään innostavasti toimintamme monipuolisuutta ja luotettavuutta.

Vähitellen toteutettavien muutoksien tavoitteena on asiakaslähtöisen palvelukonseptimme tuominen verkkoon helposti lähestyttävällä ja raikkaalla tavalla. Haluamme palvella asiakkaitamme aina henkilökohtaisesti, myös sähköisesti. Tulevaisuudessa Suomi-Seuran Matkatoimisto panostaa perinteisen medianäkyvyyden lisäksi myös digitaaliseen markkinointiin. Nyt uusilla verkkosivuillamme voi muun muassa osallistua lentolippujen arvontaan ja tilata säännöllisesti lähetettävän sähköisen uutiskirjeemme.

Lisätietoja antavat:

Suomi-Seuran Matkatoimisto Oy