Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » StyleRoom laajenee blogeihin - Vihreä talo ja Hunajaista osaksi sisustusyhteisöä

A-lehdet Oy

Julkaistu: 08.05.2015 klo 13:04
Julkaisija: A-lehdet Oy

Vihreä talo, Hunajaista, Diagnoosi sisustusmania ja Tarja's Snowland muodostavat toukokuun puolivälistä alkaen StyleRoom-blogien verkoston, jota laajennetaan vielä kuluvan vuoden aikana. Styleroom on osa A-lehtien monipuolista yhteisömedioiden portfoliota.

Keväällä 2014 Suomeen lanseerattu StyleRoom on sisustamiseen ja kotiin keskittyvä verkkoyhteisö, jonka sisällön tekevät tavalliset kotisisustajat. StyleRoom aloittaa nyt yhteistyön neljän nimekkään suomalaisen sisustusbloggaajan kanssa. StyleRoomin yhteydessä aloittava blogiverkosto monipuolistaa käyttäjien kotialbumeista koostuvan sivuston sisältöjä blogikirjoituksiin. Blogien kirjoittajat toimivat sivustolla myös yhteisön jäseniä aktivoivina ja kannustavina mentoreina.

Tutustu StyleRoomin sisustusbloggaajiin videolla https://www.youtube.com/watch?v=K54dl5aiumo

www.styleroom.fi

Lisätiedot: A-lehdet Oy, verkkopalvelupäällikkö, Anna Kurkela, 050 438 0815

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja Finnish Design Shop Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, lähes 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä eri verkkopalvelua, joista suosituimpia yhteisölliset StyleRoom, Demi, Lily, Image ja FitFashion.