Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » SANTA MONICA NETWORKS OY PANOSTAA KOKONAISPALVELURATKAISUIHIN

Santa Monica Networks Oy

SANTA MONICA NETWORKS OY PANOSTAA KOKONAISPALVELURATKAISUIHIN

Julkaistu: 19.08.2014 klo 14:45
Julkaisija: Santa Monica Networks Oy

Santa Monica Networks Oy on perustanut uuden asiakashallintayksikön ja tätä johtamaan on valittu Markku D. Järvinen. Markku on toiminut IT-alan eri johtotehtävissä lähes 20 vuotta, viimeiset vuodet TeliaSoneralla. ”Markku vahvistaa organisaatiotamme ja johtoryhmäämme merkittävästi näkemyksellään ja pitkällä kokemuksellaan. Panostamme entistä enemmän yritys- ja julkisyhteisöiden kokonaispalveluratkaisuihin”, sanoo toimitusjohtaja Kai Vuokko.

Olemme perustaneet myös tuotehallinta ja -kehitysyksikön ja tätä johtaa Aki Anttila.
”Yksikön tehtävänä on tehostaa vaativien asiakasratkaisuiden suunnittelua ja toteutusta”, toteaa Kai Vuokko.

Santa Monica Networksin organisaatiorakennetta on muutettu vastaamaan paremmin asiakkaidemme IT-ratkaisuiden liiketoiminnan vaatimuksia. Organisaatiorakenne on suoraviivaisempi ja selkeämpi sekä mahdollistaa entistä paremman joustavuuden ja nopeuden asiakasprojekteissa.  ”Yhtiömme nettosuositteluindeksi NSI on erinomaisella tasolla + 48. Tätä erinomaista kehitystä tukemaan olemme rakentaneet uuden organisaatiomme”, toteaa Kai Vuokko.

Santa Monica Networksin uusi johtoryhmä on: Markku D. Järvinen (johtaja, asiakashallinta), Jussi Tuominen (johtaja, palvelutuotanto), Aki Anttila (johtaja, tuotehallinta ja -kehitys) sekä Kai Vuokko (toimitusjohtaja).

Lisätietoja antavat:

toimitusjohtaja Kai Vuokko, Santa Monica Networks Oy

tel:  + 358 50 3800 192, e-mail: kai.vuokko@smn.fi

viestintäpäällikkö Anne Lämsä, Santa Monica Network Oy

tel: + 358 40 5212 441, e-mail: anne.lamsa@smn.fi

www.smn.fi

Santa Monica Networks Oy

Santa Monica Networks Oy on turvallisten tietoverkko- ja konesaliratkaisujen asiantuntija, jolla on käytössään paras teknologia, uusin tieto ja alan parhaat osaajat. Santa Monica Networksin asiakkaina on mm. 50 Suomen pörssiyhtiötä.

Liikevaihto 2013

konserni 57,1 milj.e