Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Samsungin kesävinkit vol. 1 – Terassilla langattomasti

Samsung Electronics Nordic

Samsungin kesävinkit vol. 1 – Terassilla langattomasti

Julkaistu: 14.06.2013 klo 12:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kesä on täällä ja on aika siirtää olohuone ulkotiloihin. Tässä Samsungin vinkkejä viihdykkeeksi kesäterasseille.

Terassi ja patio toimivat kesällä jopa olo- ja työhuoneen jatkeena. Kesällä kuuluu rentoutua, ja mikäpä sen mukavampaa, kuin loikoilla kesähelteistä nauttien ulkona terassilla. Samsungilla on liuta tuotteita, jotka sopivat kesän hellepäiville.

Terassillakaan ei tarvitse unohtaa näyttävää muotoilua, ja ulkona saa nauttia mukavasta designista. Samsungilta löytyy tuotteita, jotka sopivat saumattomasti tyylikkäiden terassikalusteiden seuraksi.

Kesälounaalle

Kesähelteillä on mukava siirtää kotitoimisto ulos terassille. Mukaan kannattaa ottaa mukava työtuoli ja Samsungin tyylikäs 9-sarjan kannettava.  Ultrakevyellä ja alumiinirunkoisella 9-sarjan kannettavalla on kätevä hoitaa jäljellä olevat työt pois ennen kesälomia, ja kesällä voi myös siirtää läppärin käytön kokonaan viihteen puolelle. Kannettavassa on huipputarkka Full HD -näyttö ja kaksi ärhäkkää kaiutinta, jotka pitävät huolta kannettavan viihdekokemuksesta. Samsungilla on myös valikoima ulkokäyttöön sopivia näyttöjä.

Samsungin SB971 on heijastamattomalla paneelilla varustettu näyttö, jota on miellyttävä katsoa myös ulkona auringon valossa.

Musiikkia langattomasti

Kesän loikoilupäiviin sopii leppoisa musiikki. Samsungin mobiililaitteet, kuten uuden Galaxy S4:n ja sään kestävän Galaxy S4 Activen voi kytkeä langattomasti useisiin Samsungin kaiuttimiin. Lisäksi  Share Music -toiminnolla saman kappaleen voi suoratoistaa synkronoidusti peräti kahdeksassa Galaxy S4 -puhelimessa samanaikaisesti. Loistava toiminto, kun halutaan nostaa kesäkekkereiden tunnelmaa.

LP-soitin, kasettisoitin, cd-soitin ja tietokone. Musiikkisoittimet ovat vaihdelleet vuosien saatossa. Tänä päivänä älypuhelin on useimmille ensisijainen musiikkisoitin ja viihdekeskus. Samsungin uusi Bluetooth-kaiutin on yhdistelmä yksikertaisuutta, hyvää äänenlaatua ja tyylikästä muotoilua. Se sopii hyvin myös ulkokäyttöön. DA-F60 tukee myös NFC-yhteyttä, jonka kautta kaiutin on helppo yhdistää langattomasti älypuhelimeen pelkällä kosketuksella.

Kesäiltoihin

Kesällä voi viihtyä myös sisätiloissa. Mikäpä sen mukavampaa kuin viettää kesällä yhteistä laatuaikaa perheen kanssa olohuoneessa elokuvia katsellen. Samsungin uusi Smart TV -mallisto tarjoaa tyylikkään muotoilun, entistä suuremmat kokoluokat ja paljon uusia fiksuja ominaisuuksia.

Luonnollisen lämmin ääni

Samsungin HW-F750-soundbar sopii sekä kesäjuhlien musiikkisoittimeksi että kohentamaan sadepäivien elokuvakokemuksia. Laite tukee myös Soundshare-toimintoa, jolla ääni voidaan lähettää kaiuttimeen bluetoothilla langattomasti vaikka älypuhelimesta tai tabletista.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki