Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Restel ostaa Siuntion Hyvinvointikeskuksen hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan

Restel Oy

Restel ostaa Siuntion Hyvinvointikeskuksen hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan

Julkaistu: 19.03.2012 klo 15:00
Julkaisija: Restel Oy

LEHDISTÖTIEDOTE

Julkaisuvapaa 19.3.2012 klo 15.00

Rantasipi ja Miinan Hoitolat aloittavat yhteistyön

Restel ostaa Siuntion Hyvinvointikeskuksen hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan

Restel Oy ja Miinan Hoitolat Oy ovat solmineet sopimuksen Siuntion Hyvinvointikeskuksen hotelli-, ravintola-, kokous- ja kylpyläliiketoiminnan siirtämisestä osaksi Restelin Rantasipi-ketjua.

”Siuntion Hyvinvointikeskuksen liittäminen osaksi Rantasipi-ketjua vahvistaa asemaamme Suomen johtavana kylpylä- ja kokoushotellioperaattorina. Siuntion Hyvinvointikeskuksen laadukkaat puitteet ja palvelut täydentävät erinomaisesti Rantasipi-ketjun tarjontaa asiakkaillemme. Odotamme myös yhteistyön aloittamista Miinan Hoitoloiden ja Avire-yhtiöiden kanssa”, Restel Oy:n toimialajohtaja Jari Laine toteaa.

”Miinan Hoitolat Oy keskittyy edelleen tuottamaan työikäisten hyvinvointi- ja kuntoutuspalveluita Avire-yhtiöissä, eli hyvinvointi- ja kuntoutuspalvelut pysyvät Siuntiossa. Toimintamme jatkuu ennallaan myös ikäihmisten hoivaan ja kuntoutukseen keskittyvässä Wilhelmiinassa Helsingissä”, kertoo Miinan Hoitolat Oy:n toimitusjohtaja Heikki Tiitinen.

Siuntion Hyvinvointikeskus liittyy Rantasipi-ketjuun 1.5.2012 alkaen.

Lisätiedot:

Toimialajohtaja Jari Laine, Restel Oy, 0400 716 883, jari.laine@restel.fi
Toimitusjohtaja Heikki Tiitinen, Miinan Hoitolat Oy, 0400 648 663, heikki.tiitinen@miinanhoitolat.fi

Miinan Hoitolat Oy on Miina Sillanpään Säätiön omistama osakeyhtiö, jolla on kaksi liiketoiminta-aluetta: työhyvinvointi ja kuntoutus sekä hoiva- ja senioriliiketoiminta. Avire-yhtiöt on Miinan Hoitoloiden omistama työhyvinvointiin ja kuntoutukseen keskittyvä palveluyritys, johon kuuluu Avire Oy, Avire-kuntoutus Oy ja FysioSporttis. Avire-yhtiöiden työhyvinvointi- ja kuntoutusliiketoiminta on profiloitunut aikuisväestön kuntoutus- ja hyvinvointipalveluihin ja Wilhelmiina ikäihmisten hoiva- ja kuntoutuspalveluihin. www.miinanhoitolat.fi

Rantasipi on yksi Suomen vanhimmista hotelliketjuista, johon kuuluu 11 yksilöllistä kylpylä- sekä kokoushotellia eri puolella Suomea. Kokous- ja aktiiviohjelmat, sekä hemmottelu- ja kylpyläelämykset sopivat niin vapaa-ajan kuin liikematkustajan tarpeisiin. Rantasipi-hotellit tarjoavat myös monipuoliset ja vaihtuvat oheispalvelut. Ympäröivä luonto tarjoaa ainutlaatuisia vaihtoehtoja ulkoaktiviteettien osalta.

www.rantasipi.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Liiketoimintaa Restel harjoittaa 46 hotellilla, joissa on yhteensä yli 7400 huonetta, ja lähes 260 ravintolalla. Liikevaihto vuonna 2011 oli 379,8 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Hotellitoimintaa Restel harjoittaa kansainvälisten Crowne Plaza ja Holiday Inn -ketjujen lisäksi myös kotimaisten Cumulus ja Rantasipi-ketjujen ja Hotelli Seurahuone Helsingin myötä. Restelin laajasta ravintolatarjonnasta löytyvät niin valtakunnan suurimmat tapahtuma-areenat Hartwall Areenasta Helsingin Musiikkitaloon kuin ravintolaketjut Martina ja Rax Buffet. HelmiSimpukka-ketju toimii valtakunnallisesti 58 liikepaikalla. Restelin valikoimaan kuuluvat myös Hemingway’s, Blok, Mario, Lauantai, Bambu ja Wanha Mestari -ketjut.

www.restel.fi