Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Raakel Lignell on uuden kotimaisen Arctic Arbutin –pakuri -kosmetiikkasarjan keulakasvo

Detria Oy

Julkaistu: 30.04.2015 klo 12:30
Julkaisija: Detria Oy

Arctic Arbutin on keväällä lanseerattu kotimainen luonnonkosmetiikkamerkki. Rovaniemeläisen Detrian kehittämälle sarjalle kasvonsa antanutta juontaja-muusikko Raakel Lignelliä puhuttelevat tuotteissa niiden luonnollisuus, puhtaus sekä teho. Yhteistyön avulla pyritään tavoittamaan kotimaisuutta ja luonnonmukaisuutta arvostavat suomalaiskuluttajat.

Sarjassa on neljä tuotetta: tehoseerumi, kasvovoide, käsivoide ja sisäisesti nautittava kauneuskapseli.  Lignellin oli helppo lähteä mukaan yhteistyöhön: ”Arctic Arbutinin tuotteiden vaikutus tuntui ihanan hoitavalta iholla, ja voin seistä niiden takana 100-prosenttisesti”, kertoo puoli vuotta tuotteita testannut keulakuva. ”Keski-ikäisenä olen ruvennut kiinnittämään enemmän huomiota tuotteisiin, mitä syön tai iholleni laitan.” Ihonhoidossa itseään yksinkertaisuuden ystävänä pitävä ja aikoinaan selektiivisten kosmetiikkabrändien vakuuttama Lignell samastui helposti Arctic Arbutinin kauneusfilosofiaan. Kauneutta sisäisesti ja ulkoisesti tukevat tuotteet ovat täynnä ravintoaineita, jotka aktivoivat hellävaraisesti ihon omaa toimintamekanismia.

Raaka-aineina puhtaita ja tehokkaita Lapin luomuyrttejä

Detria käyttää tuotteisiinsa ainoastaan puhtaasta suomalaisesta luonnosta, Lapin luomukeruualueilta kerättyjä yrttejä. Ankarissa olosuhteissa kasvaneet kasvit sisältävät jopa viisi kertaa enemmän tehoaineita, kuin muualla kasvaneet kasvit. Detria hyödyntää Lapin yrttejä tuotteiden valmistuksessa valvoen tarkkaan yrttien keruumenetelmiä, -ajankohtaa ja hygieniaa.

Arctic Arbutin -sarjan vaikuttavat ainesosat saadaan Lapin superyrteistä; pakurikäävästä, mustikasta ja sianpuolukasta. Pakuriuutteen vaikutus perustuu sen tulehdusta hillitsevään ominaisuuteen, superkorkeaan antioksidanttitasoon  ja suureen ravintoarvoon. Tuotteilla voidaan hidastaa ihon kollageenin haurastumista, tasoittaa ihon värivirheitä, ehkäistä ihon pigmentoitumista, rauhoittaa punoitusta sekä suojata ihoa UV-säteilyn haitoilta.

Tuotteet ovat myynnissä Sokos ja Stockmann –tavarataloissa, Emotion –myymälöissä, hyvin varustelluista apteekeissa ja luontaistuotekaupoissa sekä Detria –verkkokaupasta.

Painokelpoiset kuvat ja lehdistötiedustelut:
Sugar Helsinki, Outi Salo: outi@sugarhelsinki.com / 0400 282 556

Lisätiedustelut:

Detria, tj. Timo Ahvenainen: timo.ahvenainen@detria.fi

www.detria.fi

Detria Oy on rovaniemeläinen, vuonna 1996 perustettu yritys, jonka tuotteet perustuvat omaan tuotekehitys- ja tutkimustyöhön sekä kansanparannusperinteessä tunnettujen, hoitavien yrttien hyödyntämiseen luonnonkosmetiikassa.