Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » R-KIOSKI HAKEE YLI 100 R-KAUPPIAISTA JA YLI 200 MYYJÄÄ

R-KIOSKI HAKEE YLI 100 R-KAUPPIAISTA JA YLI 200 MYYJÄÄ

Julkaistu: 20.09.2013 klo 08:45
Julkaisija: R-kioski

Samaan aikaan kun uutisissa kerrotaan työpaikkojen häviämisestä, löytyy Suomesta yrityksiä, jotka hakevat uusia ihmisiä kasvuun mukaan.  R-kioski hakee tällä hetkellä yli sataa R-kauppiasta ja yli kahtasataa myyjää eri puolille Suomea.

R-kioskilla on 647 kioskia ympäri Suomen siellä, missä ihmiset liikkuvat ja kohtaavat.  Suomalaisten arjen helpottaminen ja pienen mielihyvän tuottaminen on R-kioskin missio.  R-kioski palvelee asiakkaitaan joka päivä aamuvarhaisesta iltamyöhään, onpa kyse sitten kupista tuoretta kahvia, mukaan otettavasta eväästä tai pelaamisesta.

”Haemme aina R-kioskille ihmisiä, joille asiakaspalvelu on intohimo sekä R-kauppiaiksi ihmisiä, jotka haluavat lisäksi onnistua ja menestyä yrittäjänä.  Avoimia paikkoja R-kioskilla on niin yrittäjille, täysipäiväisille myyjille kuin osa-aikaisille myyjillekin. Yhteensä avoimena on yli 300 paikkaa”, Johannes Sangnes, R-kioski Oy:n toimitusjohtaja sanoo.

R-kioskin kauppiastoimintamallia on uudistettu vuonna 2013. Mallissa työnjako on selkeä. Yrittäjä voi keskittyä asiakaspalveluun ja myyntiin. R-kioski Oy tarjoaa vahvan toiminnan tuen, yhden Suomen tunnetuimmista brändeistä, koulutuksen ja parhaat työkalut. Sopimusmalli on tehty yrittäjälle helpoksi ja selkeäksi.

”Olemme Suomessa franchise-yrittäjyyden edelläkävijä 27 vuoden kokemuksella. Vuonna 2013 uudistettu kauppiastoimintamallimme on antanut jo kymmenille yrittäjille todistetusti tilaisuuden menestyä ja tehdä tulosta”, ketjujohtaja Teemu Rissanen iloitsee.

R-kioskin investoinnit ovat tänä vuonna 10M€.  Summa on R-kioski Oy:n historian suurin ja samaa linjaa aiotaan jatkaa myös tulevina vuosina. Investointeja on tehty uusien kioskien lisäksi esimerkiksi kahvikonseptiin, kioskien selkeyden lisäämiseen ja tietojärjestelmiin, kertoo Sangnes.

R-kioski Oy

Ketjujohtaja Teemu Rissanen, R-kioski Oy, 020 554 4035, teemu.rissanen@r-kioski.fi

Viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, 20 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

R-kioski Oy on kannattava, keskitetysti ohjattu myymäläketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman perustuotteita ja palveluja sekä viihdettä, jännitystä ja mielihyvää – nopeasti ja mukavasti, aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto 647 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience –yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kioski Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2012 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 34 000.