Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Pirjo Nurmilaukas siirtyy A-lehtien hallitukseen

A-lehdet Oy

Pirjo Nurmilaukas siirtyy A-lehtien hallitukseen

Julkaistu: 11.05.2016 klo 10:51
Julkaisija: A-lehdet Oy

A-lehdet Oy on nimittänyt uudeksi hallituksen jäseneksi yhtiön nykyisen liiketoimintajohtaja Pirjo Nurmilaukkaan.

Pirjo Nurmilaukas toimii A-lehtien operatiivisessa johdossa syyskuun alkuun asti, minkä jälkeen hän siirtyy eläkkeelle. Nurmilaukas vastaa tällä hetkellä A-lehtien suurimmista liiketoiminta-alueista sekä yhtiön markkinointi- ja tutkimustoiminnasta. Hallitustyöskentelyyn hän liittyy jo kevään aikana.

"Pirjo Nurmilaukas on terävä, analyyttinen ja laaja-alainen media-ammattilainen, jonka panos on ollut yhtiölle hyvin merkittävä. A-lehtien hallitus saa Pirjosta hyvän vahvistuksen”, A-lehdet Oy:n hallituksen puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen toteaa.

”A-lehdissä on huippuosaamista, innostunut ilmapiiri ja käynnissä on useita innovatiivisia hankkeita. Olen iloinen, että minulla on edelleenkin mahdollisuus olla mukana yhtiön ja media-alan kehityksessä”, Pirjo Nurmilaukas sanoo.

A-lehdet Oy:n hallitukseen kuuluvat hallituksen puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen, Juho Lipsanen, Anne Lyytikäinen-Palmroth, Joonas Lyytikäinen, Sari Mikkonen-Mannila, Pirjo Nurmilaukas ja Pekka Vähähyyppä.

Lisätiedot: A-lehdet Oy, hallituksen puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen, p. 050 414 4546

A-lehdet-konserni on mediatalo, jonka muodostavat A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja Finnish Design Shop Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.