Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Pekka Kivenjuuri A-lehtien IT-johtajaksi

Pekka Kivenjuuri A-lehtien IT-johtajaksi

Julkaistu: 21.01.2016 klo 09:41
Julkaisija: A-lehdet Oy

Pekka Kivenjuuri on nimitetty A-lehdet Oy:n IT-johtajaksi 1.3.2016 alkaen. Kivenjuuri siirtyy A-lehtiin Deloittelta, jossa hän on työskennellyt Senior Managerina teknologiakonsultoinnissa.

”IT-johtajan tehtävään kuuluu A-lehtien tietohallinnon ja sen palveluiden johtaminen, IT-asioiden koordinointi ja yhteyksien hoitaminen konsernin sisällä ja yhteistyökumppaneiden suuntaan. Pekka Kivenjuuren monipuolinen kokemus IT-toimintamalleista, toimittajahallinnasta, haasteellisten hankkeiden johtamisesta sekä mediatoimialan IT- ratkaisuista tukee hyvin menestymistä uudessa tehtävässä. Pekka täydentää loistavasti A-lehtien ammattitaitoista teknologiaosaajien joukkoa,” A-lehtien kehitys- ja tuotantojohtaja Arto Seppänen toteaa.

”A-lehdet on mielenkiintoinen mediatalo, jolla on vahvat brändit ja kiinnostavat palvelut. Näen, että IT on keskeisessä roolissa A-lehtien tulevaisuuden menestymisessä ja edistyksellisten asiakaslähtöisten palveluiden mahdollistajana. Olen innostunut voidessani liittyä osaksi A-lehtien tiimiä juuri nyt, kun kasvava digitalisaatio avaa uusia ulottuvuuksia. Odotan kovasti, että pääsen mukaan kehittämään yrityksen toimintaa”, Kivenjuuri sanoo.

Lisätiedot: A-lehdet Oy:n kehitys- ja tuotantojohtaja Arto Seppänen, 050 414 4203

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy, Finnish Design Shop Oy ja Improve Media Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.