Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Patentti- ja rekisterihallitus myönsi useille LuinSpan tuotteille hyödyllisyysmallisuojat

LuinSpa

Julkaistu: 29.06.2016 klo 08:23
Julkaisija: LuinSpa

LuinSpa vahvistaa kilpailuasemaansa kylpyhuonetekstiilien markkinoilla. Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) on myöntänyt hyödyllisyysmallisuojat useiden LuinSpan tuotteiden suojaamiseksi. PRH myönsi hyödyllisyysmallisuojat hiuspyyhkeen, spamekon, lannepyyhkeen sekä vauvan viittapyyhkeen kiinnitysmekanismille.

Ennennäkemättömiä ja innovatiivisia tuotteita kannattaa suojata

”Halusimme suojata tuotteemme, sillä nepparikiinnitys pyyhetuotteissa on meille kullanarvoinen etu, jota nyt ei saa kopioida seuraavan kymmenen vuoden aikana. Markkinoilla ei ole vastaavaa hiuspyyhettä, joka kestäisi aikaa niin hyvin kuin nepparikiinnitteinen hiuspyyhe. Kietaisupyyhkeet ovat puolestaan yleisesti kiinnitetty tarralla, joka on tuotteen itsensä kannalta huono vaihtoehto ja menettää myös pysyvyytensä ajan myötä. Nepparikiinnitteiset Spamekko ja lannepyyhe ovatkin olleet todella pidettyjä tuotteita nimenomaan niiden miellyttävän kiinnitysmekanismin ansiosta”, kertoo Noora Mustajärvi, toinen LuinSpan perustajista.

Vauvapyyhkeiden käyttöaika piteni vuodesta viiteen ikävuoteen kiitos näppärän nepparin

LuinSpa on iloinen iloisia myös vauvapyyhkeen suojasta, sillä juurikin nepparikiinnitys vauvan viittapyyhkeessä pidentää sen käyttöikää perinteisestä vuodesta viiteen vuoteen. Vauvapyyhe on perinteisesti suhteessa kallis tuote juuri sen lyhyen käyttöiän puolesta, mutta LuinSpa kehitti version, joka yltää jopa viiteen vuoteen saakka. ”Juuri nepparikiinnitys on tässä niin mahtava, sillä se on lapselle turvallinen ilman nauhoja tai irtoavia nappeja, sekä lisäksi kun käyttöikä pitenee niin sijoituksena vauvapyyhekin on kannattava”, tarkentaa Mustajärvi.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla kodin spa -tuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpan tuotteisiin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.luinspa.fi.

Lisätietoa antaa

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon