Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » OS/G EZPAN UUDEKSI NIMEKSI OS/G MarCom

OS/G EZPAN UUDEKSI NIMEKSI OS/G MarCom

Julkaistu: 19.04.2013 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Markkinointiviestinnän palveluja tarjoava OS/G Ezpa tunnetaan keväästä alkaen nimellä OS/G MarCom.

OS/G Mainonta ja markkinointitoimisto Ezpa yhdistyvät viime vuonna, ja uudeksi nimeksi valittiin OS/G Ezpa.

– Siirrymme nyt takaisin kahden brändin strategiasta OS/G:n ydinbrändin alle. Uusi nimemme OS/G MarCom kertoo ytimekkäästi, millä alalla toimimme. Se myös kuvaa aiempia nimiämme paremmin palvelutarjontaamme, joka ulottuu aina mainonnan suunnittelusta monipuoliseen digi- ja markkinointiviestinnän suunnitteluun, OS/G MarComin toimitusjohtaja Jaakko Ojala kertoo.

OS/G MarComin nettisivut sijaitsevat tuttuun tapaan osoitteessa osg.fi ja henkilöstön tavoittaa sähköpostitse osg.fi -päätteisistä sähköpostiosoitteista.

OS/G MarCom

toimitusjohtaja Jaakko Ojala

p. +358 400 630 050

s-posti: jaakko.ojala@osg.fi

OS/G on yksi Suomen suurimmista itsenäisistä markkinointiviestinnän konserneista. Siihen kuuluvat OS/G MarCom, OS/G Viestintä, OS/G Event ja OS/G Stockholm. Konserni on perustettu vuonna 1993, ja sillä on toimistot Helsingissä, Turussa ja Tukholmassa. OS/G-ryhmässä työskentelee noin 50 markkinointiviestintäalan ammattilaista.