Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Nyt valitaan somen inspiroivin koti

A-lehdet Oy

Nyt valitaan somen inspiroivin koti

Julkaistu: 08.03.2016 klo 08:55
Julkaisija: A-lehdet Oy

Sisustusyhteisö StyleRoom järjestää ensimmäistä kertaa Suomen inspiroivin koti -äänestyksen. Uudenlaisen sisustuspalkinnon tarkoituksena on nostaa esiin taitavimmat kotisisustajat ja palkita koti, joka tyylillään ja ratkaisuillaan innostaa ja inspiroi muita kodinsisustajia.

”StyleRoomissa esiteltyjen kodinsisustusten joukosta on valittu Suomen inspiroivin koti 2016 -finaaliin viisi eri tyylillä sisustettua kotia, joista suuri yleisö saa äänestää voittajan. Finalistit on valittu sisustusyhteisön suosituimpien kotien joukosta”, StyleRoomin verkkopalvelupäällikkö Anna Kurkela kertoo.

Sosiaalisessa mediassa käytävä äänestys päättyy 31.3. ja ratkaisee koko kisan voittajan, joka julkaistaan StyleRoomissa huhtikuussa. Äänestäjien kesken arvotaan sisustuspalkintoja 1000 euron arvosta.

www.styleroom.fi

StyleRoom on Ruotsissa perustettu sisustamisen verkkoyhteisö, jonka sisällön tekevät käyttäjät. Suomessa StyleRoom on osa A-lehtien portfoliota. Sisustusyhteisössä on 7 000 suomalaista rekisteröitynyttä jäsentä ja kaikkiaan yli 50 000 sisustajien lisäämää kotikuvaa, jotka esittelevät aitoja suomalaisia koteja.