Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » NHL Draft -jännitysnäytelmä katsottavissa ilmaiseksi Viasatilla

Viasat

NHL Draft -jännitysnäytelmä katsottavissa ilmaiseksi Viasatilla

Julkaistu: 20.06.2016 klo 10:22
Julkaisija: Viasat

Auston Matthews vai Patrik Laine? Spekulaatio NHL:n ykkösvarauksesta käy  kuumana. Vastaus kysymykseen saadaan perjantain ja lauantain välisenä yönä suorana lähetyksenä Buffalosta Viasat Sport Finland –kanavalla. Ja koska kyseessä on suomalaisittain poikkeuksellisen mielenkiintoinen draft-tilaisuus, tullaan koko ensimmäinen kierros näyttämään ilmaiseksi sekä kanavalla että uusitulla viasatsport.fi -sivustolla.

Juhannusjuhlinta saa tänä kesänä aivan uudet mittasuhteet ainakin kaikkien kiekkofanien keskuudessa. Kokon polttamisen ja juhannustaikojen päätteeksi yö huipentuu suomalaisittain kaikkien aikojen mielenkiintoisimpaan NHL Draft –tilaisuuteen. Koskaan aikaisemmin ei suomalaispelaajaa ole varattu numerolla 1. Toistaiseksi parhaaseen sijoitukseen ovat Päässeet Kari Lehtonen (2002) ja Alexander Barkov (2013), jotka on molemmat varattu numerolla 2. Ensi viikonloppuna tämä tilastotieto saattaa hyvinkin olla historiaa.

”Tuskin koskaan Suomessa on odotettu NHL:n varaustilaisuutta näin kovasti kuin nyt. Patrik Laine, Jesse Puljujärvi ja Olli Juolevi ovat olleet erilaisissa ennusteissa ja spekulaatioissa kärkisijoilla läpi kiekkokauden. Alle 20-vuotiaiden sekä alle 18-vuotiaiden voitettua MM-kultaa nuorten tähtien seuraamisesta on tullut muidenkin kuin kiekkointoilijoiden hommaa. Kaikki haluavat tietää kuinka pienellä numerolla nuorukaisemme varataan NHL:ään ja voisiko kuitenkin olla mahdollista, että nähtäisiin historiallinen suomalainen ykkösvaraus, ” spekuloi Viasatin jääkiekkotuottaja Iiro Harjula.

"NHL-oikeuksien haltijana olemme luonnollisesti innoissamme siitä, että pääsemme näyttämään tämän huippukiinnostavan draft-tilaisuuden katsojillemme suorana! Mikäs sen parempaa kun viettää yötöntä yötä änärin parissa," Harjula jatkaa.

Näin näet NHL Draft -tilaisuuden

NHL Draftin ensimmäinen kierros alkaa juhannuksena perjantain ja lauantain välisenä yönä klo 2:00. Koko tapahtuma on katsottavissa ilmaiseksi sekä Viasat Sport Finland –kanavalla että osoitteessa www.viasatsport.fi.

Operaattorit avaavat Viasat Sport Finland –kanavan avoimeen katseluun sekä antenni-, kaapeli- että IPTV-verkoissa torstai illasta maanantai aamuun. Draft-tilaisuuden ensimmäinen kierros on katsottavissa myös osoitteessa www.viasatsport.fi, joten tilaisuus ei mene ohi vaikka et viettäisikään juhannusta television äärellä.

Ville Klinga, vastaava tuottaja, Viasat Sport
ville.klinga@viasat.fi

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viasat Finland
erika.miramo@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi