Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Monoilla koreasti - Seinäjoen Tangomarkkinat tuo Talvitangot MM-Lahteen 2017

Lahti 2017

Monoilla koreasti - Seinäjoen Tangomarkkinat tuo Talvitangot MM-Lahteen 2017

Julkaistu: 10.07.2015 klo 10:30
Julkaisija: Lahti 2017

Vuoden 2017 pohjoismaisten hiihtolajien maailmanmestaruuskisat ja Seinäjoen Tangomarkkinat ovat solmineet tapahtumaelämyksen kehittämistä ja yhteismarkkinointia koskevan sopimuksen. Yhteistyön myötä MM-kisavieraat pääsevät nauttimaan muunmuuassa päivittäisistä Monotangoista.

Lahden MM-kisat on Suomen itsenäisyyden 100 -vuotisjuhlavuoden suurin yleisötapahtuma ja haluaa sen kunniaksi nostaa myös talvisten urheilukilpailuiden tapahtumakokemuksen uudelle tasolle.

- Lapsiperheistä lajiniiloihin ja yritysvieraista hauskanpitäjiin, haluamme tarjota jokaiselle talven parhaan elämyspaketin, jota kenenkään ei kannata jättää väliin. Urheilun ulkopuolelta Lahti2017 on lähtenyt hakemaan alojensa johtavia suomalaisia toimijoita yhteiseen rintamaan tämän tavoitteen todeksi tekemiseksi. Tanssin ja viihdemusiikin puolella Seinäjoen Tangomarkkinat on mielestämme paras mahdollinen valinta. Kisojen tunnelma on taatusti katossa, kun kisavieraat pääsevät laittamaan jalalla koreasti niin katsomossa kuin päivittäisissä Monotangoissa, toteaa MM-kisojen markkinointijohtaja Esa-Pekka Nykänen.

Tangomarkkinoiden näkökulmasta yhteistyö suomalaisten rakastamien pohjoismaisten hiihtolajien ja Suomen suurimman koko kansan kulttuuritapahtuman välillä on enemmän kuin luontevaa.

- Koskettelemme samoja suomalaisuuden syvimpiä tunnelmia ja tuntoja sekä liikutamme suomalaisia – niin laduilla, kotikatsomoissa kuin tanssilattioilla. Tapahtumien monipuolisuus, ammattimainen järjestäminen sekä innovatiivinen ote ovat luontevat ja erinomaiset lähtökohdat tulevalle yhteistyön valmistelulle. Epäilemättä avaamme latuja uudenlaiselle yhteistyölle megaluokassa, toteaa Seinäjoen Tangomarkkinoiden hallituksen puheenjohtaja Kalle Lähdesmäki.

Lahti2017 Talvitangot saavat konkreettisen muotonsa tulevan syksyn aikana ja konsepti esitellään ennen Lahden MM-kisojen ennakkolipunmyynnin helmikuista aloitusta. Seinäjoen Tangomarkkinoiden 2016 teema ”LIIKUTTAVA TANGO” on jo askel tulevalle yhteistyölle.

Lahti2017, markkinointijohtaja Esa-Pekka Nykänen​​​, 040-595 3135, esa-pekka.nykanen@lahti2017.fi

Seinäjoen Tangomarkkinat Oy, puheenjohtaja Kalle Lähdesmäki​​, 0500-363126, kallejohannes.lahdesmaki@gmail.com

#Lahti2017
Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut 22.2.-5.3.2017