Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Mondo Top 50 -kysely laajenee liikematkustukseen

A-lehdet Oy

Mondo Top 50 -kysely laajenee liikematkustukseen

Julkaistu: 01.04.2015 klo 08:52
Julkaisija: A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondon tekemä vuosittainen Mondo Top 50 -matkakysely laajenee tänä vuonna liikematkustamiseen. Kysely selvittää suomalaisten lomamatkailijoiden suosikkikohteet, hotellit ja lentoyhtiöt – ja nyt ensimmäistä kertaa myös suomalaisten liikematkustajien eniten arvostamat ja toimivimmat palvelut.

Mondo Top 50 -liikematkakysely toteutetaan yhdessä liikematkustuksen markkinajohtaja Carlson Wagonlit Travelin kanssa.

”Mondo on matkailumedioiden markkinajohtaja. Mondo Top 50 -tutkimuksen laajeneminen liikematkustamiseen antaa meille mahdollisuuden saada tietoa liikematkustajan näkökulmasta ja edelleen kehittää omaa palveluamme”, kertoo Carlson Wagonlit Travelin markkinointipäällikkö Johanna Tyynelä.

Mondo Top 50 -kysely 2014 ylitti kaikki odotukset heti ensimmäisenä vuotenaan. Matkailijat antoivat kyselyssä yhteensä peräti yli 22000 matka-arviota.

”On kiinnostavaa nähdä, miten suomalaisten matkailijoiden arviot ja suosikit ovat muuttuneet vuoden aikana. Onko esimerkiksi taloustilanteella ollut vaikutusta matkakohteen valintaan”, Mondon päätoimittaja Kati Kelola sanoo.

Mondo Top 50 -liikematkustajakysely avautuu 1.4. osoitteessawww.mondo.fi/top50liikematka.

Mondon päätoimittaja Kati Kelola, kati.kelola@a-lehdet.fi, p. 050 369 9964

Carlson Wagonlit Travel, Head of Communication and Marketing Johanna Tyynelä, jtyynela@carlsonwagonlit.fi, p. 040 779 0860

Mondo on Suomen suurin matkailulehti 116000 lukijallaan (KMT Lukija 2014). Mondoa kustantaa A-lehdet Oy.