Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Matti Cornér siirtyy OMD:lle

Julkaistu: 02.11.2015 klo 09:30
Julkaisija: OMD Finland

Tiedote 2.11.2015

OMD Finland vahvistaa rivejään huippurekrytoinnilla. Matti Cornér ottaa marraskuun alusta alkaen vastuulleen mediatoimiston operatiivisen johtajan tehtävän.

Matti Cornér on aiemmin vastannut Talentum Oyj:ssä digitaalisista liiketoimintamalleista ja verkkomediamyynnin tuotteistamisesta. Allerilla hän on huolehtinut Suomen suurimpiin verkkomedioihin kuuluvan Suomi24:n kehittämisestä. Lintulahdenkadulle Cornér siirtyy mediatoimisto Caratin asiakkuusryhmän johtajan paikalta.

OMD:hen ja emoyhtiö Omnicom Media Groupiin vaihtamisen syyt liittyvät markkinoinnin teknologisoitumiseen.

”Mainostaja-asiakkaat liikkuvat kohti datapohjaisesti johdettua digitaalista markkinointia. Omnicom Media Group on konsernina satsannut juuri tähän alueeseen merkittävästi resursseja ja on selkeä edelläkävijä digitaalisen markkinoinnin saralla. Haluan olla tässä kehityksessä mukana ja antaa siihen oman panokseni”, toteaa Cornér.

Cornérin vastuualue keskittyy jatkossakin asiakasyritysten strategiseen markkinointiviestinnän kehittämiseen ja datapohjaisen markkinoinnin johtamiseen. Hän tulee uudessa roolissaan vastaamaan myös OMD:n asiakastyytyväisyydestä sekä -kannattavuudesta yhdessä toimitusjohtaja Markus Grannenfeltin kanssa.

”Matissa yhdistyy harvinaisella tavalla syvä ymmärrys digitaalisesta markkinoinnista ja liikkeenjohdosta. On ilo saada rivistöömme näin kovan luokan vahvistus auttamaan asiakkaitamme hyötymään maailman nykyaikaisimman markkinoinnin keinovalikosta”, sanoo Grannenfelt.

OMD Finland on osa Omnicom Media Group Finlandia, jonka muita yhtiöitä ovat mediatoimisto ToinenPHD ja dataohjattuun markkinointiin keskittyvä markkinointitoimisto Ainoa Resolution.

Lisätiedot:

Managing Director Markus Grannenfelt, p. 050 372 5923, markus.grannenfelt@omd.com

Director, Head of Operations, Matti Cornér, p. 0400 799355