Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Matkailulehti Mondolta uusi opas Kööpenhaminaan

A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondolta uusi opas Kööpenhaminaan

Julkaistu: 07.01.2014 klo 09:52
Julkaisija: A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondo julkaisee uuden, kokonaan päivitetyn opaskirjan huippusuosittuun Kööpenhaminaan.

Mondo matkaopas Kööpenhamina vie kaupunkiin, joka elää juuri nyt maineensa huipulla: Kööpenhaminaan saavutaan ihmettelemään niin maailman luovimpia ravintoloita, uutta arkkitehtuuria kuin suosittujen televisiosarjojenkin maisemia. Tai vain shoppailemaan huippudesignia.

”Kööpenhamina on melkein mullistunut muutamassa vuodessa. Kaupunki kuhisee uusia ravintoloita, kulttuuria ja tekemisen meininkiä”, kertoo opaskirjan tekijä, seitsemän vuotta Kööpenhaminassa asunut toimittaja Annukka Oksanen.

”Parasta Kööpenhaminassa on vaikeasti määriteltävä rentous, tunne, että ihmisen ympärillä on tilaa”, Oksanen sanoo. ”Pidän myös tanskalaisten nautiskelevasta, mutta valveutuneesta elämänasenteesta. Asukkaan näkökulmasta se tarkoittaa ihmisen kokoista kaupunkia, kaunista arjen ympäristöä ja tietysti myös huikeita ravintolaelämyksiä.”

Mondo matkaopas Kööpenhamina sopii niin ensi kertaa Kööpenhaminaan matkaavalle kuin jo kokeneellekin kävijälle.

Opas kertoo, mistä löytyvät kaupungin ihanimmat hotellit, putiikit ja ravintolat. Se opastaa kiinnostaviin nähtävyyksiin ja lasten suosikkikohteisiin. Oma lukunsa on myös Ruotsin Malmölle, joka on helppo yhdistää Kööpenhaminan-matkaan.

Mondo matkaopas Kööpenhamina ilmestyy 9.1.2014.

Lisätietoja sekä arvostelukappale- ja haastattelupyynnöt: Matkailulehti Mondon päätoimittaja Kati Kelola, 050 369 9964, kati.kelola@a-lehdet

Matkailulehti Mondo kuuluu A-lehdet-konserniin, jonka muita julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän talo, Mondo, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot. Konserniin kuuluvat myös Image, Kotivinkki, Unelmien Talo&Koti ja Trendi.