Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Markkinointitoimisto Staart starttaa Mainosradion

Staart Oy

Markkinointitoimisto Staart starttaa Mainosradion

Julkaistu: 25.02.2015 klo 15:49
Julkaisija: Staart Oy

Markkinointitoimisto Staart starttaa Mainosradion - Viikoittain ilmestyvässä podcast-sarjassa keskustellaan markkinointiviestinnästä alan huippuosaajien voimin

Staart haluaa olla mukana nostamassa suomalaista markkinointiosaamista perustamalla alan keskusteluohjelman. Tavoitteena on herättää ajatuksia markkinointiviestinnän tärkeydestä kiristyvässä globaalissa kilpailussa. Samalla esitellään alaa monipuolisesti eri näkökulmista eri osaajien ajatusten kera.

“Saimme mukaan ohjelmaan kattavan kattauksen suomalaisia markkinointiviestinnän huippuammattilaisia aina New Yorkin Madison Avenuelta saakka, kun TBWA:n globaali strategiajohtaja Juuso Myllyrinne piipahti vierailulla ohjelmassamme. Hienoa, että kaikki lähtivät innolla mukaan”, toteaa Juuso Kemi Staartista.

“Ohjelma on tehty rennolla otteella ja turhia puristamatta, toivottavasti se välittyy kuuntelijalle ja toivottavasti alaa seuraavat saavat inspiraatiota ja ajatuksia, jotka nostavat suomalaista markkinointiosaamista kohti korkeuksia.”

Ensimmäinen jakso, jossa pohditaan Pauli Aalto-Setälän kanssa median tulevaisuutta, on jo ennakkokuuntelussa osoitteessa www.reklaamiradio.fi

Ohjelman vieraat ja aiheet sekä ilmestymispäivät:
26.2.    Pauli Aalto-Setälä ja median tulevaisuus (jo julki)
05.3.    Tommi Laiho ja suomalaisuus
12.3.    Ari Tuuli ja suurmainostajan arki
19.3.    Eka Ruola ja kansainvälisyys
26.3.    Kaarle Hurtig ja tulevaisuuden työ
02.4.    Tero Kekki ja viestintä
09.4.    Taru Tujunen ja politiikka
16.4.    Juuso Myllyrinne ja digitaalisuus

Lisätietoja antaa:
Juuso Kemi