Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Maestro julkaisee verkkokaupan viisaudet joulukalenterina

Maestro

Maestro julkaisee verkkokaupan viisaudet joulukalenterina

Julkaistu: 02.12.2013 klo 12:45
Julkaisija: Maestro

Kotimainen ohjelmistotalo Maestro käynnistää joulukalenterin, jonka jokaisessa luukussa on videovinkki verkkokaupan perustajalle. Päivittäin julkaistavista parin minuutin pituisista videoista muodostuu 24-osainen Verkkokaupan ostajan opas, jonka tarkoitus on helpottaa verkkokauppaan ryhtymistä.

”Verkkokaupasta puhutaan paljon, mutta keskustelun taso vaihtelee ja on monesti liian teknistä. Halusimme tehdä helposti lähestyttävän, mutta kattavan oppaan liiketoiminnan vetovastuussa oleville ihmisille – selkeällä suomen kielellä, ilman teknologiaoksennusta”, kertoo Maestron markkinointipäällikkö Taru-Maija Ruuskanen.

Videolla esiintyvät Maestron asiantuntijat, mutta käsittelyn näkökulma on verkkokauppaliiketoiminta yleisesti. Eniten äänessä on Maestron myyntijohtaja Ari Myllymäki, jolla on pitkä ura kaupan alalta ja sähköisen liiketoiminnan kehittämisestä. Hänen kanssaan vinkkejä jakamassa ovat Maestron kumppanuuksista vastaava johtaja Matti Riivari sekä verkkokaupan tuotepäällikkö Janne Jokelainen.

Videokalenterin ensimmäisellä viikolla Maestro kertoo asioita, joiden tulisi olla mietittynä kuntoon ennen verkkokaupan perustamista. Joulukuun 9. päivä alkavalla viikolla listataan kiperiä kysymyksiä verkkokauppatoimittajille. Mukana on myös varoituksia tyypillistä sudenkuopista, joihin verkkokaupan perustaja alkuvaiheessa saattaa langeta. Joulunalusviikon teemana ovat esimerkit hyödyistä, joita hyvin rakennetulla verkkokaupalla voidaan saavuttaa.

Videot ilmestyvät päivittäin Maestron blogiin osoitteeseen http://www.maestro.fi/blogi.

Taru-Maija Ruuskanen, markkinointipäällikkö, Maestro
taru-maija.ruuskanen@maestro.fi
+358 50 3525 190

Maestro on kotimainen ohjelmistotalo. Se tarjoaa asiakkailleen valmiista ohjelmistokomponenteista koostuvia, pala kerrallaan laajennettavia toimintajärjestelmiä. Maestron keskikasvu viiden viimeisen tilikauden ajalta on 20 %, viime vuonna liikevaihto oli 6,5 me. Menestyksen takana ovat aidot kumppanuudet asiakkaiden kanssa sekä osaava henkilöstö. Vuonna 1986 perustettu Maestro työllistää yli 70 asiantuntijaa Savonlinnassa, Lappeenrannassa ja Helsingissä. www.maestro.fi