Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » LuinSpa laajentaa valikoimaansa sisustukseen ja kauneuteen

LuinSpa

LuinSpa laajentaa valikoimaansa sisustukseen ja kauneuteen

Julkaistu: 05.09.2016 klo 12:01
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa on jatkanut kasvuaan läpi kuluneen vuoden. LuinSpa on rakentanut brändin tunnettuutta ja luotettavuutta ensimmäisen toimintavuotensa ajan pääosin innovatiivisiin pyyhetuotteisiin nojautuen. Kasvusuunnitelman mukaisesti LuinSpa siirtyy nyt syksyllä vahvemmin sisustukseen ja kauneuteen.

Luvassa sisustuksellisia mattoja, huonetuoksuja ja hiusten hellimistuotteita

Syksyllä lanseerattaviin uutuuksiin kuuluvat muun muassa pehmeä sisustuksellinen matto, joka valmistetaan osin kierrätyspaperista. LuinSpa lanseeraa myös kolmiosaisen erilaisiin tunnelmiin perustuvan huonetuoksusarjan, johon kuuluvat sekä tuoksukynttilät että diffuuserit. Hiukset saavat hemmottelua, kun LuinSpa lanseeraa hiuksia hellivän harjaduon.

Halu suunnitella ja tuoda markkinoille ennennäkemättömiä kodin spa -laatutuotteita sopivaan hintaan

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin. Tavoitteena on rakentaa brändi, joka tunnetaan ympäri maailman. ”Pyyhetuotteet ovat meidän brändin ydin, mutta haluamme tarjota asiakkaillemme kattavan kodin spa –valikoiman. Alusta saakka on tehty työtä oikeiden kumppaneiden ja valmistajien etsimiseen sekä tuotteiden kehittämiseen, ja nyt olemme siinä vaiheessa, että saamme ylpeydellä tuoda lisää tuotteita valikoimaamme. Laatu on meille ensisijaisen tärkeä asia ja lisäksi pyrimme aina suunnittelemaan tuotteisiimme jotain sellaista, mikä tuo asiakkaallemme sitä pientä luksusta ja helpotusta arkeen”, kertoo Mari Luodes, toinen LuinSpan perustajista.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla kodin spa -tuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpan uutuustuotteisiin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.luinspa.fi. Syksyn uutuudet esitellään myös Helsingin Messukeskuksessa 7.-11.9.2016 järjestettävillä Habitare-messuilla.

Lisätietoja antaa:

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon