Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » LuinSpa kiinnostaa uutena kotimaisena sisustusbrändinä - vahvasti esillä Asuntomessuilla

LuinSpa

Julkaistu: 17.06.2016 klo 08:11
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa on jälleen vahvasti esillä tänä vuonna Seinäjoella järjestettävillä Asuntomessuilla. LuinSpa on sisustamassa kahden upean kohteen kylpy-, wc- ja saunatiloja, lisäksi valikoima on myynnissä Sisustushallissa sekä esillä mm. ProPation näytteilleasettajapisteellä.

Kylpyhuoneiden sisustukseen kaivataan uusia tuulia – kotimaisuus ei ole pahitteeksi!

”Olemme kokeneet, että suomalaiset kaipaavat kylpyhuoneiden ja saunatilojensa sisustukseen jotain uutta ja luksuksenomaista. Kylppäreihin halutaan panostaa entistä enemmän ja ns. kotikylpylöiden rakentaminen sisä- ja ulkotiloihin on tätä päivää. Ollaan oikeasti valmiita panostamaan jopa kymmenillä tuhansilla näiden tilojen sisustamiseen, jolloin halutaan myös mm. pyyhetuotteilta sitä samaa uutta ja erilaista luksusta mitä tilojen verhoiluunkin panostetaan. Ja tässä kohtaa LuinSpa kotimaisena uutuusbrändinä innovatiivisine spatuotteineen on erittäin varteenotettava vaihtoehto”, summaa Noora Mustajärvi, toinen LuinSpan perustajajäsenistä.

LuinSpa herättää innostusta uutena kotimaisena sisustusbrändinä

LuinSpa vahvistaa asemaansa varteenotettavana kotimaisena sisustusbrändinä kesän aikana. Asuntomessujen kohde 13 Jämerä Sämsö sekä kohde 20 Riihi ovat näyttäviä kohteita ja ahkeraan kuvattuja useisiin sisustuslehtiin. Tätä kautta LuinSpa saa kesän aikana näkyvyyttä mm. Deko, Plaza-koti, Suuri Keittiö- ja Kylpy Extra sekä Avotakka –lehdissä. ”Näkyvyyttä on tulossa eri medioihin muidenkin yhteistöiden kautta, joten olemme siitä onnellisessa asemassa, että aitoa kiinnostusta ja innostusta meitä kohtaan löytyy”, kertoo Mustajärvi.

LuinSpan tavoitteena on tuoda spa jokaiseen kotiin

LuinSpan missiona on tuoda hemmottelevia spa-hetkiä jokaiseen kotiin laadukkailla ja innovatiivisilla kodin spa -tuotteilla. Idea LuinSpan tuotteisiin, kuten hiuspyyhkeeseen ja spamekkoon, kumpuaa useimmiten pienistä arjen ongelmista, joihin halutaan tarjota tyylikäs ja laadukas ratkaisu. LuinSpan tuotteisiin voi tutustua verkkosivuilla osoitteessa www.luinspa.fi.

Lisätietoa antaa

Noora Mustajärvi

noora.mustajarvi@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon