Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Lisääntyvä etätyö ja muuttuva toimintakulttuuri saivat Teoston valitsemaan Benemenin kommunikaatioratkaisun

Benemen

Julkaistu: 21.03.2014 klo 11:36
Julkaisija: Benemen

Tekijänoikeusjärjestö Teosto on valinnut Benemenin palvelupohjaisen kommunikaatioratkaisun televiestintänsä uudistamiseen. Muun muassa lisääntyvä etätyön tekeminen ja monitilaratkaisuun perustuviin toimipisteisiin siirtyminen asettivat vaatimuksia uudelle järjestelmälle.

Teostolla oli käytössä vanhanaikainen puhelinjärjestelmä, josta mobiililiittymät olivat täysin erillään. Järjestelmän hallinnointi oli työlästä ja tehotonta. Uudeksi järjestelmäksi haluttiin palvelupohjainen, helposti ja nopeasti muokattava kokonaisratkaisu tukemaan Teoston toimintakulttuurin muutosta ja modernisointia.  Benemenin räätälöity kommunikaatioratkaisu täytti nämä kriteerit parhaiten.

Benemen toimitti Teostolle hyvin yhteensopivat VoIP-puhelimet ja mobiililiittymät; Teostolla on nyt käytössään Microsoft Lync Benemenin lisäarvopalveluilla sekä Benemen SIM-kortit. Reaaliaikaiset tavoitettavuustiedot maksimoivat sekä sisäisen viestinnän että asiakaspalvelun tehokkuuden. Benemenin kommunikaatioratkaisun avulla koko Teosto on yhtenäisesti ja toimivasti tavoitettavissa.

Lisätietoa:

Benemen Finland Oy

Sami Häyrynen, asiakkuusjohtaja

sami.hayrynen@benemen.com , +358 447 840048

www.benemen.fi

Teosto ry

Tomi Juntunen, laskentapäällikkö

tomi.juntunen@teosto.fi , +358 40 590 1777

www.teosto.fi

Benemen Oy on vuonna 2007 perustettu suomalainen operaattoririippumaton B2B-kommunikaatioratkaisuja tarjoava yritys. Avainhenkilöillä on pitkä kokemus yritysten kommunikaatioratkaisujen markkinoista ja tuotekehityksestä. www.benemen.fi