Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Liikenneturva valitsi Drumin: kriteerinä suosittelu ja asiakastyytyväisyys

Viestintä Oy Drum

Liikenneturva valitsi Drumin: kriteerinä suosittelu ja asiakastyytyväisyys

Julkaistu: 05.07.2016 klo 09:50
Julkaisija: Viestintä Oy Drum

Liikenneturva valitsi Drumin viestintäkumppanikseen kaksivaiheisessa julkisessa hankintakilpailutuksessa, johon ilmoittautui kahdeksan toimistoa. Kilpailutuksen painopiste oli laadussa.

– Nostimme asiakastyytyväisyyden uutena tekijänä kilpailutuksen yhdeksi pääarviointikriteeriksi. Kilpailutukseen osallistuneiden toimistojen nykyisiltä asiakkailta pyydettiin suosituksia, jotka pisteytettiin ja niitä painotettiin valinnassa. Koemme, että asiakastyytyväisyys kertoo palvelun laadusta, Liikenneturvan viestintäpäällikkö Kaisa Hara kertoo.

Luotettavan ja mutkattoman yhteistyön lisäksi Liikenneturva odottaa yhteistyöltä vahvoja ideoita. Drum myös valmentaa Liikenneturvaa mediaviestinnässä ja esiintymisessä.

– Olemme tehneet aiemmin projektiluontoisesti töitä Drumin kanssa ja heiltä on tullut luovia ideoita, joita emme itse ole tulleet ajatelleeksi. Olennaista on myös ymmärtää yhteiskunnallista toimijaa, Hara sanoo.

Liikenneturvan viestintä on pitkäjänteistä vaikuttamistyötä, jolla pyritään muuttamaan ihmisten käyttäytymistä ja sosiaalista normia.

– Valistus mielletään usein sormen heristelyksi, mutta se ei ole meidän juttumme. Haluamme saada ihmiset kokemaan, että kyseinen viesti on tarkoitettu juuri minulle juuri tässä hetkessä, Hara toteaa.

Drumin Liikenneturva-tiimissä työskentelevät asiakkuusjohtaja Reeta Kaivola, konseptisuunnittelija Essi Erkkola sekä mediaviestinnän asiantuntija Tero Kekki.

Liikenneturva, tiedottaja Minna Saarinen
020 7282 331, minna.saarinen@liikenneturva.fi