Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » KWANTIC JA TIMGU YHTEISTYÖHÖN

KWANTIC JA TIMGU YHTEISTYÖHÖN

Julkaistu: 23.01.2012 klo 08:45
Julkaisija: Kwantic Oy

Suomalaiset siirtyvät kiihtyvällä tahdilla verkkoon perinteisistä medioista ja yritysten markkinointipanostukset siirtyvät vanavedessä. Tämä muutos on räjäyttänyt verkkomarkkinoinnin kysynnän. Samalla verkkomainonnan tulosten ymmärtämiseen ja tehokkuuden parantamiseen keskittyvät toimistot ovat nousseet arvostuksessa aivan uudelle tasolle. Paketoidakseen palvelunsa helpommin hankittavaksi kokonaisuudeksi, Suomen johtava analytiikka- ja optimointitalo Kwantic ja ex-Googlereiden perustama markkinointitoimisto Timgu aloittavat yhteistyön. Yhteistyö luo Suomen markkinoille ainutlaatuisen kombinaation osaamista ja kokemusta kaikilla online-markkinoinnin ja analytiikan osa-alueilla.

• Osaamisemme ja vahvuutemme tukevat toisiaan. Meidän taustamme analytiikka- ja optimointipuolella yhdistettynä Timgun kovaan kokemukseen sekä tuloshakuisen ppc-mainonnan että erilaisten display- ja mobiiliverkostojen ammattilaisina luo vahvan yhdistelmän, kommentoi Kwanticin toimitusjohtaja Timo Wallius.

Sekä Kwantic että Timgu ovat keskittyneet isojen brändien palvelemiseen ja työllistävät yhteensä lähes kolmekymmentä osaajaa. Timgu toimii Suomen lisäksi myös UK:n ja Tanskan markkinoilla.

• Palvelemme yhteensä lähes viittäkymmentä isoa suomalaista brändiä ja yhteistyömme turvin pääsemme palvelemaan nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme entistä vahvemmalla ja laajemmalla palvelupaketilla. Käytämme varmasti Kwanticin osaamista myös kansainvälisten asiakkaidemme palvelemisessa Tanskan ja UK:n markkinoilla, kertoo Timgun myynnistä vastaava perustajaosakas Outi Ellilä.

Kwanticin asiakkaita ovat mm. Nokia, Fonecta ja TallinkSilja, Timgun palvellessa CWT Kaleva Travelin, Rajala Cameran ja Alfa Romeon kaltaisia brändejä.

Timo Wallius, CEO, Kwantic                                       Outi Ellilä, Sales Director, Timgu

Timo.wallius@kwantic.com, tel. +358 40 5073094     outi@timgu.com, tel +358 400 570131

www.kwantic.fi                                                           www.timgu.com