Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Koodiviidakolle myönnettiin CSA- ja FINCSC -tietoturvasertifikaatit

Koodiviidakko Oy

Koodiviidakolle myönnettiin CSA- ja FINCSC -tietoturvasertifikaatit

Julkaistu: 15.05.2017 klo 07:00
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän johtava ohjelmistopalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on saanut CSA- ja FINCSC-sertifikaatit. Sertifikaattien myöntäminen on osoitus Koodiviidakon sähköpostiviestinnän laadukkuudesta sekä kyberturvallisuuden korkeasta tasosta.

Koodiviidakon tietoturvavastaava Juha-Mikko Ahonen iloitsee kolmannelta osapuolelta saaduista tunnustuksista. ”Olemme saaneet riippumattomalta taholta vahvistuksen siitä, että toimintojemme kyberturvallisuus on vaaditulla tasolla. CSA-sertifikaatti myös todentaa, että sähköpostimarkkinointimme vastaa sitä mitä lupaamme, eli on hyvien tapojen ja lakien mukaista,” Ahonen kertoo.

CSA (Certified Senders Alliance) on saksalainen sertifiointijärjestelmä massasähköpostiviestintää käyttäville yrityksille ja yhteisöille. Ehtona sertifikaatin myöntämiselle on lähettäjän IP-osoitteen hyvämaineisuus ja laadukkuus. Kaikki sertifikaatin saaneet yritykset ovat luotettavia ja turvallisia sähköpostien lähettäjiä.

FINCSC (Finnish Cyber Security Certificate) on yrityksille ja yhteisöille luotu sertifiointijärjestelmä organisaation kyberturvallisuuden mittaamiseen ja osoittamiseen. Sertifikaatin saaminen on osoitus organisaation kyvystä huolehtia tietoturvasta ja tietosuojasta.

Koodiviidakon toiminnasta:
Juha-Mikko Ahonen
CTO
Koodiviidakko Oy
jma@viidakko.fi

Sertifikaateista:
CSA (Certified Senders Alliance)
FINCSC (Finnish Cyber Security Certificate)

Koodiviidakko Oy on markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluja kehittävä yhtiö, joka myy Marketing Cloud ja PR Cloud -pilvipalveluja yrityskäyttöön. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja myyntikonttorit ovat Helsingissä, Tukholmassa, Hampurissa, Münchenissä, Pariisissa, Dubaissa ja Hongkongissa. Koodiviidakko on kasvuyhtiö, jolla on yli 3.500 yritysasiakasta. Yhtiö on sijoittunut Deloitte Technology Fast 50 Finland –listalle jo seitsemänä vuonna peräkkäin ja on yksi kansallisista finalisteista European Business Awards 2016/2017 -kilpailussa. Koodiviidakko Oy on yksityisomistuksessa ja perustettu vuonna 2005.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki