Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Koodiviidakko jatkaa vahvaa kasvua – 200 työntekijän raja ylittyy

Koodiviidakko Oy

Koodiviidakko jatkaa vahvaa kasvua – 200 työntekijän raja ylittyy

Julkaistu: 24.01.2017 klo 09:18
Julkaisija: Koodiviidakko Oy

Oululainen digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy työllistää  start-up –yritystensä kanssa yhteensä 200 työntekijää. Voimakkaasti kasvava ja vientiä tekevä ohjelmistopalveluyhtiö etsii jatkuvasti uusia osaajia joukkoonsa.

Suurin rekrytointitarve on Koodiviidakon pääkonttorilla Oulussa, jonne yhtiö palkkaa kuluvan vuoden aikana kymmeniä uusia työntekijöitä. Rekrytointeja tehdään myös yhtiön ulkomaan toimipisteisiin Tukholmaan, Hampuriin, Müncheniin, Pariisiin, Dubaihin sekä Hong Kongiin.

Vuonna 2005 perustettu Koodiviidakko Oy on kasvanut nopeasti vientiä harjoittavaksi digitaalisen liiketoiminnan monialayhtiöksi. Koodiviidakko on aktiivinen työllistäjä, jonka palveluksessa toimii eri alan osaajia esimerkiksi myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja ohjelmistokehityksen tehtävissä. Kokeneiden ammattilaisten ohella yhtiö työllistää myös nuoria osaajia sekä tarjoaa harjoittelumahdollisuuksia niin suomalaisille kuin ulkomaalaisillekin nuorille.

“Oulun nuorekas ja kansainvälinen ilmapiiri sopii Koodiviidakon kaltaiselle kasvuyhtiölle hyvin. Etsimme ihmisiä kasvamaan kanssamme samalla kun rakennamme kansainvälisen tason pilvipalveluyhtiötä.”, toimitusjohtaja Samuli Tursas kertoo.

Koodiviidakko on mukana Oulun yliopiston järjestämässä Pesti-päivä –rekrytointitapahtumassa 26.1.2017 sekä Oulun Seudun Ammattikorkeakoulun Tuuni17 –työelämätapahtumassa 2.2.2017.

Koodiviidakon avoimet työpaikat

Samuli Tursas
Koodiviidakko Oy
samuli.tursas@viidakko.fi
+358405135890

Koodiviidakko Oy on markkinoinnin ja viestinnän ohjelmistopalveluja kehittävä yhtiö, joka myy Marketing Cloud ja PR Cloud -pilvipalveluja yrityskäyttöön. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Oulussa ja myyntikonttorit ovat Helsingissä, Tukholmassa, Hampurissa, Münchenissä, Pariisissa, Dubaissa ja Hongkongissa. Koodiviidakko on kasvuyhtiö, jolla on yli 3.500 yritysasiakasta. Yhtiö on sijoittunut Deloitte Technology Fast 50 Finland –listalle jo seitsemänä vuonna peräkkäin ja on yksi kansallisista finalisteista European Business Awards 2016/2017 -kilpailussa. Koodiviidakko Oy on yksityisomistuksessa ja perustettu vuonna 2005.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki