Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Karolus Viitala vaihtoi McKinseyn Bob the Robotiin

Bob the Robot

Karolus Viitala vaihtoi McKinseyn Bob the Robotiin

Julkaistu: 10.09.2015 klo 09:50
Julkaisija: Bob the Robot

TIEDOTE 10.9.2015

Karolus Viitala on nimitetty Bob the Robotin analytiikasta ja asiakasymmärryksestä vastaavaksi strategiajohtajaksi. Aiemmin McKinsey & Companylla markkinoinnin konsultointitehtävissä toimineesta Viitalasta tulee myös Bob the Robotin johtoryhmän jäsen.

Tämä oli tilaisuus, jota en halunnut olla käyttämättä. Konsulttihommat maistuivat hyvin ja McKinsey on huikea firma, mutta sydän veti tänne luovan tekemisen pariin. Bob the Robot on kovassa vedossa uudistuvassa markkinointitoimistojen kentässä”, Viitala hehkuttaa.

Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo on mielissään uudesta vahvistuksesta: ”Hienoa, että saimme Karoluksen taloon. Hänellä on ainutlaatuista kokemusta markkinoinnin ja myynnin prosessien yhdistämisestä sekä suomalaisissa että kansainvälisissä yrityksissä. Tästä osaamisesta on paljon hyötyä asiakkaillemme.

Viime tilikaudella Bob the Robot kasvatti myyntikatettaan 14 prosenttia ja liikevoittoaan 24 prosenttia. Kasvua siivitti muun muassa viime vuonna perustettu videotuotantoyhtiö Bob the Robot Pictures.

Lisätietoa:

Toimitusjohtaja Miska Rajasuo, p. 050 371 0267

Bob the Robot on osa Robert af Helsingfors konsernia, johon kuuluvat tytär- tai osakkuusyhtiöt Bob the Robot Pictures, Viestintä- ja markkinointitoimisto Myy, Brändi- ja identiteettitoimisto Vilja, Asiakasymmärrystoimisto Kopla sekä mediatoimistokonserni OMG Finland (mediatoimistot OMD, ToinenPHD ja Ainoa Helsinki).