Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Kankaanpäässä katsotaan metallialan tulevaisuuteen keskiviikkona 17.2.

Kankaanpäässä katsotaan metallialan tulevaisuuteen keskiviikkona 17.2.

Julkaistu: 29.01.2016 klo 16:45
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Kuinka hitsaus sujuu robotilta? Mitä teknologian kehityksen vauhdissa pysyminen yritystoiminnalta edellyttää? Muun muassa näitä teemoja nähdään ja kuullaan T3K-hankkeen järjestämässä Hitsauksen tulevaisuus -tilaisuudessa Sataedun Kankaanpään toimipisteessä parin viikon kuluttua.

Pohjois-Satakunnan Kehittämiskeskuksen koordinoima T3K-hanke järjestää tilaisuuden yhteistyössä JH-robottipalvelun, Alfamatin ja Satakunnan ammattikorkeakoulun kanssa. Tilaisuudessa tutustutaan automaation tuomiin mahdollisuuksiin metallialan yrityksille ja kuullaan myös täydennyskoulutusta järjestäviä oppilaitoksia.

– Haluamme herätellä alan yrityksiä kehittämään omaa toimintaansa. Jos tulevaisuuden kilpailutuksissa haluaa olla mukana, täytyy teknologiaa osata hyödyntää tuotannossa oikealla tavalla. Tämä on kilpailuvaltti, jolta ei kannata sulkea silmiään, kannustaa T3K-hankkeen Pohjois-Satakunnan projektipäällikkö Leena Kallio.

Tilaisuuteen ovat kaikki asiasta kiinnostuneet tervetulleita.

Alustava ohjelma:

klo 13.00–14.00 Robottihitsausnäytös: JH-robottipalvelu, Jorma Hakasuo
klo 14.10–15.05 "Suur- ja ultralujat teräkset ja niiden hitsaaminen sekä hitsauksen laatunäkökohdat", Alfamat Veli-Matti Härmä
klo 15.05–16.00 "Teknologia kehittyy - kehittyykö yrityksesi ?", SAMK RoboCoast projektipäällikkö Marko Mikkola
klo 16.00–17.00 PSKK:n järjestämä iltapala ja terveiset PSKK:lta, Marko Rajamäki

Vapaa seurustelua ja verkostoitumista.

Paikka: Sataedu Kankaanpää, Toimenkatu 2
Aika: 17.2. klo 13.00–17.00

Lisätietoja tilaisuudesta ja hankkeesta: Leena Kallio, T3K -hankeen projektipäällikkö, 050 526 0382, leena.kallio@pskk.fi

Mikä on T3K ?