Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Jounin Kaupan Facebook-tykkääjä määrä yli 350 000-arpoo sen kunniaksi 10 000te. Kylässä vain 600 asukasta

Jounin Kauppa

Julkaistu: 29.09.2015 klo 14:16
Julkaisija: Jounin Kauppa

Jounin Kaupan kauppias Sampo Kaulanen arpoo tänään 10 000kpl euron kolikoita, jollekkin hänen Facebook kisasta tykänneelle. Kauppa saavutti tänään 350 000 tykkääjän rajan. Se on kova suoritus pienelle lappilaiselle kyläkaupalle. Jounin Kauppa sijaitsee Äkäslompolon kylässä, jossa on vain 600 vakituista asukasta.

Jounin Kauppa on tunnettu hassuista tempauksistaan ja kauppiaasta, joka on telkkarista ja sosiaalisesta mediasta tuttu. Jounin Kauppa rakennutti uuden kaupparakennusksen v.2008 ja kustannus arvio paisui 10milj€ -> 14milj€. Tästä syystä kauppias rupesi haalimaan tunnettavuutta kaupalleen, jotta saisi näkyvyyttä!

Tämä rajapyykki ei kuitenkaan ole tarpeeksi! Nyt kauppias tähyää maailmalle. Tavoitteena on kasvattaa somesuosiota 600 000 seuraajaan. Täkynä hän käyttää isompaa palkintoa!

Saa nähdä miten käy!

www.facebook.com/jouninkauppa