Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Iloisia luomuruokauutisia vauvaperheille Ella s Kitcheniltä!

Lejos Oy

Iloisia luomuruokauutisia vauvaperheille Ella s Kitcheniltä!

Julkaistu: 23.07.2014 klo 09:15
Julkaisija: Lejos Oy

Ella’s Kitchen on saavuttanut suuren suosion Suomessa ja nyt on aika laajentaa tuoteperhettä. Monille jo tutuiksi tulleet, kätevät hedelmä- ja vihannessoseet ovat saaneet rinnalleen oikeat vauvojen luomuruoat! Valikoimiin on tullut kolme ruokaisaa, herkullista, kätevää ja tietenkin luomutuotteista valmistettua ruokaa, jotka on suunnattu vauvoille 7 kuukaudesta ylöspäin.

Ella’s Kitchen haluaa tehdä vauvasi ensimmäisistä ruokakokemuksista hauskoja ja ravitsevia! Maukkaat, pikkumasut ja -suut tyytyväisinä ja iloisina pitävät ruoat on tehty luomuraaka-aineista, soseutettu sopivan sileiksi ja pakattu käteviin, iloisen värisiin, 130 g pusseihin. Suomen valikoimiin on saatu kolme herkullista luomuruokaa;

Spagetti Bolognese, jossa lisänä ripaus juustoa,

Kasvislasagne, jossa lisänä ripaus juustoa,

Kot-Kot Kanavuoka riisin kera

Saatavuus

Ella’s Kitchen luomulastenruokia löydät S- ja K-ryhmän kaupoista.

Lisätietoja Ella’s Kitchen -tuotteista tuoteryhmäpäällikkö Meeri Koposelta: meeri.koponen@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 12 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki