Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Huuto.net ja Bob the Robot aloittivat yhteistyön

Bob the Robot

Huuto.net ja Bob the Robot aloittivat yhteistyön

Julkaistu: 21.12.2015 klo 10:15
Julkaisija: Bob the Robot

Helsinki 21.12.2015

”Ei tartte huutaa”, toteaa Huuto tuoreessa mainoskampanjassaan.

Sanoman Huuto.net-palvelu on uudistumassa ja on aloittanut markkinointiyhteistyön Bob the Robotin kanssa.

Juuri alkaneessa kampanjassa näytetään viihdyttävästi, että Huudossa voi palvelun nimestä huolimatta ostaa tuotteita myös huutamatta.Huudossa myyjä voi valita, huutokauppaako tuotteen vai myykö sen suoraan.

”Bob the Robotin idea Ei tartte huutaa -repliikin ympärille rakentuvasta kampanjasta kiinnosti meitä heti. Idea kertoo hauskalla tavalla Huuto-palvelun ominaisuuksista ja rakentuu ilahduttavan vahvasti palvelun nimen ympärille”, toteaa Heikki Lempinen, Huudon Business Manager.

Kampanjan filmit tehtiin yhteistyössä Lucy Loves Stories -tuotantoyhtiön kanssa, radiomainoksissa puolestaan avusti Mieskuuro Huutajat.

”Tätä kampanjaa on ollut riemastuttava tehdä: lyömme asian halolla päähän, mutta humoristisesti ja räväkästi. Yhteistyö Sanoman kanssa on ollut mutkatonta ja kaikin puolin innostavaa”, kertoo Bob the Robotin tiimiin kuuluva suunnittelija Helmi Korpinen.

Huuto.net on osa Sanoma Digital Finlandin palvelukokonaisuutta.

Lisätiedot:

Heikki Lempinen, Business Manager, Huuto, p. 040 353 8436

Miska Rajasuo, toimitusjohtaja, Bob the Robot, p. 050 371 0267

Bob the Robot Oy suunnittelee ja tuottaa modernia markkinointia sekä digitaalisia palveluita. Se muodostaa erään Suomen arvostetuimmista markkinoinnin asiantuntijaryhmistä, johon kuuluvat Bob the Robotin lisäksi sisaryhtiöt Asiakasymmärrystoimisto Kopla, Viestintä- ja markkinointitoimisto Myy sekä Mediatoimisto ToinenPHD.