Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Huipputehoa kiinteistöihin Danfoss DHP-M megaluokan invertterimaalämpöpumpulla - tuoteuutuus!

Oy Danfoss Ab

Julkaistu: 02.03.2015 klo 07:00
Julkaisija: Oy Danfoss Ab

Danfoss on helmikuussa lanseerannut uuden kiinteistökokoluokan invertterimaalämpöpumpun.

Uuden huipputehokkaan DHP-M lämpöpumpun ensimmäinen malli kattaa tehoalueen 21-84kW. Myöhemmin tänä vuonna markkinoille on tulossa vielä kaksi pienempää mallia.

Danfossin oman kompressori- ja invertteritekniikan ansiosta lämpöpumpun teho säätyy automaattisesti kiinteistön kulloisenkin tehontarpeen mukaan.

DHP-M lämpöpumppu on käyntiääneltään erittäin hiljainen. Uusi pumppu on merkittävästi energiatehokkaampi kuin perinteistä tekniikkaa sisältävä maalämpöpumppu ja sen teho voidaan mitoittaa täyden tarpeen mukaan, jolloin lisäenergian käyttö voidaan minimoida. Energiatehokkuutensa johdosta lämpöpumpun takaisinmaksuaika on erittäin lyhyt. Lämpöpumppuja voidaan kytkeä useita rinnan, jolloin päästään jopa yli 1,3 MW lämmitystehoon.

Olemme mukana Taloyhtiö 2015 -tapahtumassa Helsingin messukeskuksessa 15.4.2015 esittelemässä uuden sukupolven invertteritekniikalla varustettua DHP-M kiinteistöpumppuamme. Tule tutustumaan osastollemme 3B.

Lisätietoja:  Oy Danfoss Ab / Anders Nordström  +358 20 7569 228

Lue lisää www.danfosslämmitys.fi

Danfoss suunnittelee teknologioita, joiden avulla saavutat enemmän vähemmällä. Me vastaamme infrastruktuurin, elintarvikehuollon, energiatehokkuuden ja ympäristön asettamiin haasteisiin. Tuotteitamme ja palvelujamme käytetään jäähdytykseen, ilmastointiin, lämmitykseen, moottorinohjaukseen ja liikkuvaan kalustoon. Toimitamme myös komponentteja uusiutuvan energian sekä kaukolämmitysverkostojen tarpeisiin. Innovatiivinen suunnittelutyömme juontaa juurensa jo vuoteen 1933 ja tänä päivänä Danfoss on alan johtavia yrityksiä maailmassa työllistäen 22 500 työntekijää ja palvellen asiakkaita yli sadassa maassa. Olemme edelleen perustajaperheen yksityisessä omistuksessa. Lue lisää osoitteesta www.danfoss.com.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki