Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Honkajoen uudet nettisivut huomioivat eri kohderyhmät ja päätelaitteet

Honkajoen uudet nettisivut huomioivat eri kohderyhmät ja päätelaitteet

Julkaistu: 30.01.2014 klo 12:10
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Honkajoen kunnan verkkoviestintä otti harppauksen eteenpäin, kun kunnan uudet nettisivut julkistettiin juuri ennen vuoden vaihdetta. Uudet sivut toimivat tärkeänä viestintäkanavana niin Honkajoen asukkaille, yrittäjille, kunnan työntekijöille kuin seudulla vierailevillekin. Sivuihin voi tutustua osoitteessa: www.honkajoki.fi.

Mobiililaitteet huomioitu toteutuksessa

Responsiiviset eli päätelaitteen mukaan mukautuvat kotisivut ovat tätä päivää - toimialasta riippumatta. Sivujen optimaalinen toimivuus erilaisilla laitteilla ja näytöillä on nykyään paremminkin suunnittelun lähtökohta kuin vain mahdollinen lisäominaisuus.

– Mobiililaitteiden, kuten älypuhelimien ja tablettitietokoneiden käytön yleistyessä on tärkeää, että asiointi nettisivuilla on helppoa ja mukavaa käytettävästä laitteesta ja sen näytön koosta riippumatta. Siksi Honkajoen sivusto päivitettiin ulkoasu- ja rakenneuudistuksen ohella vastaamaan tämän päivän vaatimuksiin myös teknisesti, toteaa kunnanjohtaja Mauno Mäkiranta.

Päivitystarpeet tiedoksi ylläpitäjille

Honkajoella toimivat yritykset ja yhdistykset voivat toimittaa kunnan kotisivujen ylläpitäjille ajantasaiset yhteystiedot ja muut mahdolliset muutokset. Sivujen päivittämisestä vastaavat toimistosihteeri Anne Vähäniemi, anne.vahaniemi@honkajoki.fi, p. 050 577 5206 ja Johanna Poikelispää, johanna.poikelispaa@honkajoki.fi, p. 050 577 5221.

Sivustouudistus toteutettiin yhteistyössä viestintä- ja mainostoimisto Kumppanian kanssa.

Lisätietoa: Honkajoen kunta, kunnanjohtaja Mauno Mäkiranta, p. 044 577 5202, mauno.makiranta@honkajoki.fi.