Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Heikki Valkama Image-lehden päätoimittajaksi

A-lehdet Oy

Heikki Valkama Image-lehden päätoimittajaksi

Julkaistu: 10.06.2013 klo 15:13
Julkaisija: A-lehdet Oy

Image-lehden päätoimittajaksi on nimitetty Heikki Valkama, joka siirtyy tehtävään Avun toimituspäällikön paikalta. Aiemmin hän on työskennellyt matkailulehti Mondon päätoimittajana, Ylioppilaslehden päätoimittajana ja muun muassa Helsingin Sanomissa. Valkamalla on kokemusta myös digitaalisesta mediasta, televisiosta ja radiosta. Valkama siirtyy Imageen elokuun alussa.

A-lehtien julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth toteaa, että "Image on hieno brändi ja sen vetäjäksi halusimme päätoimittajan, joka ymmärtää lehden journalistiset tavoitteet. Heikki Valkama tuntee lehden ja hänellä on myös hyvät suhteet Imagelle tärkeään tekijäverkostoon".

”Image on arvostettu laatulehti, jota on kunnia päästä kehittämään yhdessä toimituksen kanssa”, Valkama sanoo. ”Muutoksia on luvassa. Image tulee vastaamaan digiajan haasteisiin: lehti tulee olemaan läsnä sosiaalisessa mediassa ja muissa mahdollisissa kanavissa. Kunnianhimoinen journalismi ja laatu tulevat säilymään”, Valkama jatkaa.

Lisätiedot: A-kustannus Oy, julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth, 09 759 6344.

Image kuuluu A-lehdet-konserniin, jonka muodostavat A-lehdet Oy, A-kustannus Oy, A-meediagrupp OU ja A-lehdet Dialogi Oy. Henkilöstön määrä on noin 500 ja liikevaihto lähes 100 miljoonaa euroa. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, noin 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä verkkopalvelua.